کد خبر: ۳۵۹۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

جلالی: هنوز شانس آسیایی شدن هستیم

سرمربی تیم سایپا می‌گوید تیمش همچنان از شانس‌های کسب سهمیه‌ آسیایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبا اظهار داشت: یادم هست هفته هفدهم، در رده چهارم قرار داشتیم و الان هفتم جدول هستیم. این بالا و پایین رفتن‌ها برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد. در این شرایط نباید نگران شویم. باید تمرکزمان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: در دیدارهای اخیر به رغم مسابقات خوب، نتایج خوبی نگرفتیم اما امیدواریم در بازی های آینده نتایج‌مان هم خوب شود تا در جدول وضعیت بهتری داشته باشیم.

سرمربی سایپا افزود: ما سعی می کنیم از حریفانمان اطلاعات خوبی کسب کنیم. صبا بازی‌های با کیفیتی ارائه می‌دهد. امیدواریم بتوانیم ضمن ارائه یک بازیت ماشاگر پسند، نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه چرا در نشست خبری امروز از نوسان تیمش حرف زد گفت: این موضوع دلیل خاصی داشت که فرداشب می‌گویم. یک موضوع کلی است که باید بگویم. این بحث فقط مخصوص سایپا نیست. همه تیم‌ها در طول فصل پایین بالا می‌شوند. شاید فقط یک یا دو تیم باشند که در جدول پایین و بالا نشوند. این‌ها برای مربیان و بازیکنان و مدیران نباید نگرانی ایجاد کند بلکه باید به سمت هدف‌مان متمرکز شویم.

سرمربی سایپا افزود: ما هم مثل همه جای دیگر چالش هایی داریم اما دیروز جلسه خوبی داشتیم و قرار گذاشتیم که برای رسیدن به هدف هایمان تمرکز کنیم.

به گزارش سایت باشگاه سایپا، وی ادامه داد: من با تیم هایی بوده‌ام که قهرمان شده‌اند. وهمچنین تیم‌هایی که اوت شده‌اند اما دلخوشی من حضور جوانان است. در این مدت در سایپا 12 جوان را معرفی کردیم. این ها آورده‌های خوب اقتصادی برای سایپا هستند، در تیم ملی حضور دارند و آینده سایپا را نیز می سازند. من اصل فوتبال را این کارها می دانم. قهرمانی زود فراموش می‌شود اما این ها می‌ماند.

سرمربی سایپا درباره غایبان تیمش در این باری بیان داشت: تیموریان یار مهم ماست که در این بازی حضور ندارد.

جلالی درباره اینکه آیا تیمش هنوز برای کسب سهمیه امیدوار است یا نه اظهار داشت: فکر می‌کنم ما هنوز برای حضور در بازی های آسیایی شانس داریم و باید از این شانس مان استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین