کد خبر: ۳۵۹۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

آیت‌الله جوادی‌آملی: تا زمانی که مسئولان با هم و با مردم نسازند، کاری جلو نمی‌رود/ باید در منازعات ببینیم حق با کیست و مردم با چه کسی هستند

با عنایت الهی ما رهبر خوبی داریم. شب و روز برایشان دعا می کنیم، اما رهبر جامعه اگر علی (ع)هم باشد تا زمانی که مسئولان با هم و با مردم نسازند، به تنهایی کاری جلو نمی‌رود. باید در منازعات ببینیم حق با کیست. کی بهتر کار می کند و مردم با چه کسی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
حضرت آیت الله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند: عنایت الهی در بهشت یکجانبه است و اما دنیا دیار باغبانی است و میوه ها را رایگان به بنده‌ها نمی‌دهند. وقتی به ما ثمر می‌دهند که کاری انجام دهیم.

 به گزارش آفتاب، ایشان با اشاره به معجزاتی که برای حضرت مریم(س) در قرآن نام برده شده، اظهارداشتند: الان میلیاردها انسان به این بانو احترام می گذارند. با این عنایات که خدا به حضرت مریم فرمود از معبد خارج شود،به درخت خرما نیز دستور داد که میوه بدهد، سپس به ایشان امر کرد که درخت را تکان بده تا میوه‌ها برایت بریزند. 99 درصد را خداوند انجام می‌دهد و یک درصد را انسان باید انجام بدهد.

معظم له بیان داشتند: بهشت جای رحمت صد در صد است. اینجا بشر باید دست تکان دهد و میوه بچیند. در این نظام 99 درصد خدا به ما کمک کرد. هیچکس فکر نمی کرد مردم بتوانند ارتش سلاح به دست را در انقلاب شکست بدهند.

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کردند: در میدان ژاله دیدم که یک کافر اسرائیلی دستور گشودن آتش را به مردم داد. در 28 مرداد 32 بیست ساله بودم و در تهران درس می خواندم. ما در مدرسه مروی بودیم و رویدادهای آن روز را به چشم دیدم. در ظرف چهارساعت به دلیل فضای ایجاد شده شعارهای مردم برگشت. اما در 16 و 17 شهریور و بعد از آن، تا  زمان مرگ شاه، مرگ بر شاه بود. بنابراین خدا از ما همان یک درصد را می خواهد. اگر ما حرمت خون شهداء را پاس نداریم، قومی دیگر می آیند.

این مرجع تقلید گفتند: با عنایت الهی ما رهبر خوبی داریم. شب و روز برایشان دعا می کنیم، اما  رهبر جامعه اگر علی (ع) باشد تا زمانی که مسئولان با هم و با مردم نسازند، به تنهایی کاری جلو نمی رود. باید در منازعات ببینیم حق با کیست. کی بهتر کار می کند و مردم با چه کسی هستند.

ایشان یادآور شدند: باید با هم باشیم و همدلی را حفظ کنیم و دعا کنیم توفیق دهد انجام کار خیر به دست ما باشد و دین خدا را حفظ کنیم.

در ادامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک فرارسیدن سال نو به فعالیت های صورت گرفته در سال 94 در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: سیاست های کلی برنامه ششم در سال گذشته در مجمع بررسی شد. در مورد سیاست های کلی محیط زیست هم اقدام خوبی در مجمع صورت گرفت که برای مقابله به وضع بحرانی محیط زیست در کشور لازم بود. با تاکید مقام معظم رهبری و اصرار دولت این سیاست ها با اولویت بیشتری بررسی شد و در اجلاس جهانی محیط زیست در پاریس مورد توجه قرار گرفت. سیاست های کلی خانواده هم در مجمع بررسی شد که خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

به گزارش حوزه، دکتر رضایی در این دیدار به نقش مستشاری مجمع اشاره نمود و گفت: با توجه به تفویض امر نظارت از سوی حضرت آقا، در سال جاری بر حسن اجرای سیاست های کلی به ویژه سیاست های اقتصاد مقاومتی نظارت خواهد شد تا با کمک به دولت این سیاست ها به اقدام و عمل برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
CANADA
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
5
باید در منازعات ببینیم حق با کیست. کی بهتر کار می کند و مردم با چه کسی هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
3
حق با مردم است و ميزان راي ملت است
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
4
مردم رای دادند همه چیز معلومه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین