کد خبر: ۳۵۹۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

مصدومیت شدید رضا یزدانی یک هفته مانده به انتخابی تیم ملی + عکس

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در حالیکه در شهر جویبار تمرینات خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی پشت سر می گذاشت، از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شد تا حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده دو مدال طلای جهان در حالیکه در شهر جویبار استان مازندران مشغول آماده سازی خود برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و مصاف با امیر محمدی برای انتخاب نفر نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم برای المپیک ۲۰۱۶ ریو بود از ناحیه آشیل پای راست شدیدا دچار مصدومیت شد و پای خود را گچ گرفت.

با این اوصاف حضور یزدانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که قرار است جمعه هفته آینده برگزار شود بعید به نظر می رسد.

قرار است یزدانی مدارک پزشکی مربوط به مصدومیت خود را از طریق هیئت کشتی استان مازندران در اختیار کمیته پزشکی فدراسیون کشتی بگذارد تا آن ها در اینباره تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

به گزارش ایسنا، موج مصدومان چهره های شاخص کشتی ایران در آستانه رقابت های بسیار مهم و حساس انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ریو در حالی به راه افتاده که روز چهارشنبه نیز قاسم رضایی فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک لندن که قرار بود با مهدی علیاری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک سرشاخ شود از مصدومیت خود خبر داد و قرار است او نیز مدارک پزشکی خود را در اختیار کمیته پزشکی فدراسیون کشتی قرار دهد.

پیش از این سید احمد محمدی هم درخواست معاف شدن از مسابقات انتخابی به دلیل مصدومیت را داشت که مدیر تیمهای ملی با درخواست این کشتی گیر مخالفت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین