کد خبر: ۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۴
نقش اخلاق در ورزش

رضائيان: وضعيت فرهنگي ورزش نابسامان است

آفتاب‌‌نیوز : مسعود رضائيان روز يكشنبه با بيان اين مطلب اظهار داشت: وقتي ما هنوز به شخصيتي كه سالها پيش در ورزش به عنوان قهرمان و پهلوان بوده است افتخار مي‌كنيم، غير از قدرشناسي نشانه وضع بدي است كه بعد از جهان پهلوان تختي هيچ ورزشكاري دنباله‌روي اين پهلوان نبوده است. ضمن اينكه طي اين سال ها مسئولان ورزش با تكيه كردن بر همين پهلوان در صدد ايجاد شرايطي نبوده‌اند كه پهلوانان ديگري را در ورزش كشور پرورش دهند.
وي با اشاره به اينكه جامعه ما به سمتي حركت مي كند كه برخي كشورها سال ها پيش آن را تجربه كرده و از آن عبور كرده اند، گفت: وضعيت فرهنگي ورزش ما به گونه اي شده است كه چنانچه مسائل فرهنگي در وجود كسي باشد، از سوي ديگران سركوب مي‌شود.
رضائيان كه رسانه‌هاي گروهي را در تشديد وضع موجود موثر دانست افزود: روي جلد هيچ يك از مطبوعات عكس بازيكنان با اخلافق ديده نمي‌شود در حالي كه هر روز ورزشكاران پرحاشيه تيتر يك مطبوعات ما هستند.
وي افزود: بعد از سال ها حضور در ورزش براي اولين بار شنيدم كه بازيكن اخلاق هم انتخاب مي شود كه اين خود مي‌تواند شروع خوبي براي تغيير وضع فعلي باشد.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بيان اين مطلب كه از يك روان‌شناس و روحاني براي حضور در اين تيم دعوت شده است، گفت: معاونت فرهنگي باشگاه با دعوت از بازنشستگان اداره آموزش و پرورش وضعيت درسي بازيكنان را پيگيري مي‌كند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین