کد خبر: ۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۰۹

ميران: در صورت عدم اجراي تعهد دانشگاه آزاد، كسب قهرماني دشوار خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : محمود رضا ميران، كاپيتان تيم ملي جودو كشورمان روز شنبه در اين خصوص اظهار داشت : در مذاكرات اوليه‌ با دانشگاه، درخصوص دستمزد اعضاي تيم و ساير موارد به توافق كامل رسيديم و قرار شد كه قسط اول حقوق نفرات، هفته گذشته پرداخت شود كه هنوز تحقق نيافته و به اين هفته موكول شده است؛ البته اميدوارم بار ديگر به تعويق نيافتد.
وي با اشاره به اينكه اگر دانشگاه به تعهدات خود به موقع عمل نكند كسب مقام قهرماني در اين مسابقات بسيار دشوار خواهد بود افزود: ما در حال حاضر از نظر برخي از امكانات ديگر مثل وضعيت اسكان افراد نيز با مشكل مواجه هستيم كه باشگاه بايد هر چه زودتر براي اين مسئله نيز چاره اي بيانديشد. با توجه به اينكه بيشتر جودوكاران ما ملي پوش هستند در حال حاضر تمرينات تيم در سالن كبكانيان پيگيري مي شود.
كاپيتان تيم ملي كه در هفته سوم دور رفت توانست در جدالي ديدني از سد سعيد خسروي نژاد جوان بگذرد و بازگشت پرفروغي به مسابقات ليگ داشته باشد حضور ملي پوشان را در ارتقاء سطح كيفي اين رقابت ها موثر دانست و تصريح كرد: اگر ميزان قراردادهاي باشگاه هاي مختلف افزايش يابد بدون شك شاهد حضور تيم هاي بيشتري در ليگ برتر خواهيم بود اما متاسفانه در جودو دستمزدها افزايش چنداني ندارد و اين مسئله شركت تيم ها و جذب ملي پوشان را دشوار مي كند.
وي به مبارزه هفته آخر دور رفت دانشگاه آزاد با تيم پاس اشاره كرد و گفت: تمام سعي ما بر اين است كه اين مبارزه را نيز با اقتدار كامل پشت سر گذاشته و قهرماني نيم فصل را از آن خود كنيم البته ايستادن بر سكوي نخست اين مسابقات دور از دسترس نخواهد بود به شرط آنكه باشگاه به تمامي تعهدات خود عمل كند.
كاپيتان تيم ملي در پاسخ به اين سئوال كه آيا در مسابقات انتخابي تيم ملي شركت خواهيد كرد، افزود: از آنجا كه بعد از مسابقات جهاني به شكل منظم تمرين نداشته و در مسابقات گرجستان حضور نخواهم داشت شايد در اين رقابت ها نيز شركت نكنم البته اين مسئله منوط به نظر كادر فني خواهد بود. اگر آقاي اميني نظر ديگري داشته باشد به طور حتم در اين مسابقات شركت خواهم كرد.
وي جام جهاني فرانسه و بازي هاي آسيايي دوحه قطر را از اهداف اصلي خود در سال آينده عنوان كرد و اظهار داشت: براي تدارك در اين دو رويداد مهم اواخر امسال در تورنمنت آلمان شركت خواهم كرد.
گفتني است، تيم دانشگاه آزاد اسلامي در حال حاضر با 18 امتياز صدرنشين ليگ برتر جودو ايران است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین