کد خبر: ۳۶۰۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

دستاورد درخشان بانک صادرات ايران در كاهش مطالبات معوق

​بانک صادرات ایران در سال گذشته با ثبت عملكرد مطلوب در بخش هاي مختلف توانست در حوزه وصول مطالبات در سرفصل هاي مختلف بيش از ١٠ درصد كاهش در ميزان مطالبات نسبت به ابتداي سال قبل را به ثبت برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
 با اجراي برنامه هاي طرح ريزي شده، ارتقاي كمي و كيفي سطح خدمات و تلاش و كوشش كاركنان منابع اين بانك در سال گذشته ٣٠ درصد افزایش داشته و همچنين شاهد رشد ٣٢ درصدی منابع جاری بانک نیز به عنوان دستاوردي ديگر بوديم که اين مهم با وجود کاهش چشمگیر منابع اکثر بانکها در شبکه بانکی کشور، به دست آمده است.

بر اساس گزارش هاي استخراجي از عملكرد سال گذشته، اين بانك در حوزه وصول مطالبات در سرفصلهای متفاوت نيز توانسته است دستاوردهاي چشمگيري را كسب كند به گونه اي كه ميزان مطالبات بانك بیش از ١٠ درصد کاهش نسبت به ابتدای سال ٩٤ را نشان مي دهد. 

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران،در ادامه گزارش آمده است: افزایش سهم بازار بانک در شاخصهای مختلف، تحقق EPS بانک براساس بودجه مصوب، کاهش هزینهها از جمله هزینه سود پرداختی در پایان سال ٩٤ که نسبت به ابتدای همین سال با پیگیریهای انجامشده و جدیت شبکه بالاتر از نرخ مصوب بانک مرکزی نبوده و مثبت بودن حساب بانک نزد بانک مرکزی در همة روزها از دیگر دستاوردهای مهم سال ٩٤ بوده است. 

شايان ذكر است بانك صادرات ايران در سال گذشته با اتخاذ تدابير و حركت بر اساس برنامه توانست عملكرد مطلوبي را رقم بزند كه با بستر سازي هاي كمي و كيفي و ايجاد زير ساخت هاي كه در سال ٩٤ ايجاد شده در سال پيش رو كسب نتايج مطلوبتر و موفقيت هاي بيشتر دور از انتظار نيست. بر اين اساس در سال ١٣٩٥ کلیه برنامه ها و سیاست های بانك بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی تدوين شده و با جدیت بیشتر با تمرکز بر نقاط و اهداف کلیدی بانک به اجرا گذاشته خواهند شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین