کد خبر: ۳۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تماس تلفنی روحانی با جهانگيری؛

دستور رئيس‌جمهور برای بسيج امكانات جهت رفع فوری مشكلات سيل‌زدگان

رئيس جمهوري كه براي شركت در اجلاس سران سازمان همكاري اسلامي در استانبول به سر مي برد، در پي وقوع سيلاب در برخي از استان هاي جنوبي و غربي كشور و در گفت وگويي تلفني با دكتر جهانگيري معاون اول رييس جمهوري، دستورات لازم را براي بكارگيري همه امكانات جهت رفع فوري مشكلات سيل زدگان و روستاهاي درگير سيل، صادر كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني در ابتداي اين گفت وگوي تلفني، در جريان آخرين اقدامات اجرايي انجام شده در اين خصوص در استان هاي خوزستان، ايلام، لرستان و آذربايجان غربي قرار گرفت.

رئيس جمهوري، بسيج همه امكانات براي مديريت سيلاب ها را ضروري خواند و با تاكيد بر گزارش دهي و اطلاع رساني به موقع به مردم، از همه دست اندركاران در استان هاي ياد شده خواست با آمادگي كامل تمهيدات و پيش بيني هاي لازم را انجام و با مسوولان مربوطه همكاري كنند.

معاون اول رييس جمهوري نيز در اين گفت وگوي تلفني، گزارشي از برگزاري جلسه فوق العاده ستاد مديريت بحران كشور و اقدامات استانداري ها و به ويژه وزارت خانه هاي راه و شهرسازي و نيرو پس از سيل اخير را ارائه كرد.

در جلسه فوق العاده ستاد مديريت بحران كشور كه وزيران كشور، نيرو، جهاد كشاورزي، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، دبير شوراي عالي امنيت ملي، رييس سازمان مديريت بحران كشور، رييس سازمان هواشناسي و نماينده جمعيت هلال احمر نيز حضور داشتند؛ وزارت نيرو گزارشي از وضعيت بارندگي و جريان هاي سطحي كشور و حجم آب موجود در مخازن سدهاي واقع در استان هاي جنوبي و غربي كشور ارائه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین