کد خبر: ۳۶۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

شکست چلسی در بدترین نمایش فصل

چلسی در دیداری بسیار ضعیف برابر منچسترسیتی با 3 گل شکست خورد تا همان نتیجه دیدار رفت در این دیدار نیز تکرار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه بازی‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی میهمان چلسی بود که در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار چلسی یکی از ضعیف ترین دیدارهای فصل خود را به نمایش گذاشت و حرفی برای گفتن نداشت و نزدیک بود شکستی به مراتب سنگین‌تر متحمل شود.

به این ترتیب شانس کسب سهمیه لیگ اروپا هم برای چلسی به حداقل رسید. هرچند در ابتدا کاستا روی آفساید دروازه سیتی را باز کرد ولی در ادامه سیتی بازی را در اختیار گرفت. دقیقه 34 بود که تیم مهمان به گل رسید. اشتباه میکا در میانه‌های میدان با خرکت خوب دی‌بروین همراه شد و در ادامه پاس خوب این بازیکن آگوئرو باعث شد تا این بازیکن دروازه کورتوا را باز کند و نیمه نخست با برتری یک‌گله سیتی به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، در نیمه دوم، این‌بار همکاری نصری و آگوئرو باعث شد تا این بازیکن آرژانتینی گل دوم را به ثمر برسان دو خیال تیمش را بابت برد راحت کند. در اواخر مسابقه در دقیقه 79 روی خطای کورتوا روی فرناندینیو، سیتی صاحب پنالتی و چلسی 10 نفره شد. سرخیو آگوئرو در دقیقه هشتادم از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد. کورتوا در ابتدای فصل نیز برابر سوانسی با انجام همین حرکت تیمش را 10 نفره کرده بود.

بازی آشفته و بی‌برنامه و نامنظم چلسی در این دیدار به خوبی مشهود بود و سیتی با استفاده از روحیه پایین حریف که شانسی برای کسب سهمیه ندارد به رده سوم صعود کرد و ونگر و آرسنال در رده چهارم قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین