کد خبر: ۳۶۱۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

ورود استانداری تهران به پرونده قتل «ستایش»

استاندار تهران با ابراز تاسف شدید از قتل دختر ۶ ساله افغانستانی در ورامین گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مسئولان ذیربط استان به طور جد پیگیر این موضوع هستند که امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسین هاشمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع قتل دختر 6 ساله افغان در ورامین گفت: مسئولان ذیربط در طی پیگیری‌های لازم برای کسب راز این جنایت هستند و امیدواریم سرمنشاء این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش تسنیم، وی با ابراز تأثر از این حادثه تلخ گفت: همکاران ما به خانواده این دختر 6 ساله سر زده و با آنان ابراز همدردی کردند که تا حدود زیادی این رسیدگی و پیگیری آرامبخش بوده است.

هاشمی تصریح کرد: به خانواده مقتول قول داده شده که پیگیری‌های لازم و هر چه سریعتر انجام شود؛ مردم نیز می‌توانند در رسیدگی و کشف این جنایت هولناک هر گونه کمکی را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان انجام دهند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم متدین منطقه مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم در حال انجام است و البته اجازه دهند مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کار خود را به نحو احسن انجام دهند؛ مردم اطمینان داشته باشند در مورد پرونده هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین