کد خبر: ۳۶۱۵۱۰
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
حادثه‌ای که ممکن بود برای یک ایرانی هم رخ بدهد...

بازتاب گسترده یک حادثه؛ ریشه قتل «ستایش» در چیست؟+واکنش‌ها

انتشار خبر قتل «ستایش» در فضای مجازی با واکنش‌های گسترد‌ه‌ای از سوی مردم و مسئولان مواجه شده است. واکنش‌هایی که یکصدا ضمن محکوم کردن این حادثه، خواستار بررسی سریع پرونده شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- اگر هر روز مروری بر صفحه حوادث رسانه‌های کشور داشته باشیم، تقریباً روزی نخواهد بود که خبری از قتل و یا تجاوز در میان اخبار صفحه حوادث رسانه‌ها نباشد. اما اخیراً قتل «ستایش قریشی»، دختر شش‌ساله افغان در ورامین بازتاب‌ گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. ستایش که برای خرید بستنی از خانه خارج شده بود، دیگر هرگز به خانه برنگشت تا اینکه به‌گفته دایی ستایش٬ با تماس ماموران کلانتری، والدین برای شناسایی فرزندشان به پزشکی قانونی فراخوانده شده‌‌اند.

به گزارش آفتاب، براساس آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده است، قاتل پس از  قتل ستایش٬ در تلاشی ناموفق برای از بین‌بردن جنازه وی، از دوستش کمک می‌خواهد اما دوست وی، ماجرا را به پدر خود می‌گوید و پدر نیز به پلیس خبر می‌دهد که در نهایت منجر به بازداشت قاتل و یافتن جسد ستایش می‌شود.

انتشار این خبر تلخ در فضای مجازی با واکنش‌های گسترد‌ه‌ای از سوی مردم و مسئولان مواجه شده است. واکنش‌هایی که یکصدا ضمن محکوم کردن این حادثه، خواستار بررسی سریع پرونده شده‌اند. 

مسئولان و نمایندگان مجلس نیز ضمن محکوم‌کردن این حادثه و دادن اطمینان‌خاطر مبنی بر اینکه «دستگاه قضا تفاوتی در احقاق حقوق اتباع بیگانه قایل نخواهد بود»، معتقدند که "نباید بروز چنین حادثه‌ای زمینه‌ساز سیاه‌نمایی و فضا‌سازی علیه کشور" و "دستاویز اظهارنظرهای غیرمنطقی" شود.
 
دستگاه قضا برای اتباع بیگانه تفاوتی قائل نخواهد شد

حمیدرضا طباطبایی نائینی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاق مذکور به خانه‌ملت گفته است: از نظر قوانین جزایی ایران، هر حادثه در محدوده سرزمینی چه در مورد اتباع ایرانی یا افغانی رخ دهد به یک شکل و کاملا عادلانه رسیدگی می‌شود و برای اتباع بیگانه تفاوتی قائل نخواهیم شد.

 وی همچنین افزوده است: سال‌هاست که میلیون‌ها تبعه افغان در کشور ایران و در کنار مردم ما زندگی می‌کنند که ترغیب و تمایل به زندگی در ایران بین اتباع افغانی هم نشان از برخورد محترمانه ایرانیان و ارائه کار و تحصیل به آنها دارد، این برخورد منشا دینی و اخلاقی و حس انسان دوستی بین ایرانیان نسبت به افغانیان را به اثبات می‌رساند. نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم ضمن بیان اینکه جامعه‌شهری و حاشیه‌نشینی مشکلات خاص خود را دارد؛ یادآور شد: متاسفانه این حادثه رخ داده اما این اطمینان داده می‌شود که مشکل به سرعت و با دقت رسیدگی خواهد شد.
 
برخورداری اتباع افغانی از خدمات ایران به میزان امکانات کشور

ایرج عبدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به حادثه قتل ستایش دختر شش ساله افغانی به دست پسر ایرانی گفته است: بیش از بیست سال است که مهاجران افغانی به عنوان برادران شیعه و هم مذهب در کنار مردم ما زندگی کرده و تداوم زندگی این افراد در ایران نشان از رضایت آنها دارد. ازدواج اتباع افغانی با ایرانیان و ادامه تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های مختلف ایران هم مشخص کرده که تلاش شده تا جایی که امکانات اجازه داده خدمات آموزشی ورفاهی به اتباع افغانی ارائه شود. در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نهم بارها قوانین بررسی شده تا گرفتاری اتباع افغانی به حداقل ممکن برسد، امکان بروز این اتفاقات در هر کشوری وجود دارد لذا نباید اینگونه برداشت شود که این کودک چون تبعه افغانی بوده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. پیش از این اتفاقاتی در کشور رخ داده که یک تبعه افغانی سبب مرگ یا آزار و اذیت تبعه ایرانی شده بنابراین این حوادث نباید به کشور تعمیم داده شود در حقیقت اگر خدمات خوب کشور ما به افغانی‌ها نبود گستردگی و افزایش جمعیت مهاجران افغانی در ایران اتفاق نمی‌افتاد.
 
 ایران تنها خانه امن مهاجرین افغانی

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی هم معتقد است: همه جهانیان به ویژه ملت‌ افغانستان به خوبی می‌دانند که در زمان بحران و جنگ داخلی این کشور و در دوران تهاجم شوروی سابق به افعانستان، تنها ایران در منطقه به یاری مردم این کشور شتافت و به آنها امنیت بخشید و از ورودشان به ایران استقبال کرد... ایران تنها خانه امن مهاجران افغانی در سال‌های اخیر و بوده است... لذا هیچ‌کس نمی‌تواند با دروغ‌پردازی علیه جمهوری اسلامی ایران فضاسازی کند. قتل دختر شش ساله افغانی اتفاق ناگواری است اما نباید این اتفاق را به ملیت خاصی منتسب کرد، چراکه ملیت در این حادثه نقشی ندارد و ممکن است این حادثه برای ملیت ایرانی هم رخ دهد همانگونه که در کشورهای دیگر صدها مورد از این حوادث رخ داده است.ریشه این اتفاقات را باید در مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تاثیرات مخرب رسانه‌های مجازی و ماهواره جستجو کرد، کسانی که امروز طبل تفرقه می‌کوبند افرادی هستند که با برنامه‌های مستهجن ماهواره‌ای سبب از هم پاشیده شدن خانواده‌ها و انحراف جوانان شدند.

به گزارش آفتاب، با این حال پدر ستایش که یک کارگر است٬ درخواست «قصاص» قاتل را کرده و  گفته است «مسئولان در حال رسیدگی به پرونده قتل دخترم هستند، این جرم پنهانی نیست و از آنها می‌خواهم حکم خدا و قرآن را اجرا و قاتل دخترم را قصاص کنند.»

ورود استانداری تهران به پرونده

سیدحسین هاشمی، استاندار تهران نیز در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع قتل دختر 6 ساله افغان در ورامین گفت: مسئولان ذیربط در طی پیگیری‌های لازم برای کسب راز این جنایت هستند و امیدواریم سرمنشاء این جنایت به سزای اعمال خود برسند. وی با ابراز تأثر از این حادثه تلخ گفت: همکاران ما به خانواده این دختر 6 ساله سر زده و با آنان ابراز همدردی کردند که تا حدود زیادی این رسیدگی و پیگیری آرامبخش بوده است. به خانواده مقتول قول داده شده که پیگیری‌های لازم و هر چه سریعتر انجام شود؛ مردم نیز می‌توانند در رسیدگی و کشف این جنایت هولناک هرگونه کمکی را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان انجام دهند...مردم اطمینان داشته باشند در مورد پرونده هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

توضیحات پلیس

سرهنگ عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز با تشریح جزییاتی از حادثه قتل دخترک افغان در ورامین به خبرگزاری ایسنا گفته است: در تاریخ 22 فروردین‌ماه امسال یک مورد مفقودی به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله با توجه به حساسیت موجود، تیمی ویژه از زبده‌ترین کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در کوتاه‌ترین زمان با انجام تحقیقاتی تخصصی به سرنخ‌هایی از این پرونده رسیدند، گفت: فردای روز شکایت یعنی در تاریخ 23 فروردین‌ماه یعنی در زمانی کمتر از 24 ساعت، همکاران من در پلیس آگاهی موفق به شناسایی قاتل شده و این فرد را که پسری 17 ساله بود و محصل دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه متهم در مقر پلیس به قتل این دختربچه 6 ساله اعتراف کرد، افزود: پس از تشکیل پرونده بلافاصله پرونده متشکله به مرجع قضایی تحویل داده شد و در حال حاضر رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضا در حال انجام است. شایعات مختلفی در این زمینه در فضای مجازی منتشر شد که برخی از آنها صحت نداشت.

وی درباره اینکه آیا این پسربچه اقدام به ربودن دخترک شش ساله کرده بود، گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد که خانواده این فرد در همسایگی آنها بوده و با یکدیگر رفت و آمد داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جدیت پلیس گفت: پس از حادثه از خانواده این دختربچه دلجویی شد و البته در همان زمان اعلام گزارش نیز ما به خانواده این فرد قول دادیم که این دختربچه را همچون فرزند خودمان می‌دانیم با جدیت تمام برای رسیدگی به این پرونده اقدام خواهیم کرد که خوشبختانه پلیس موفق به کشف جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد اما این حادثه برای ما بسیار تلخ بود و ای کاش هیچ‌گاه چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد.

ناظری با تاکید بر اینکه پلیس خواهان اشد مجازات برای این فرد است، اظهار کرد: برای پلیس تابعیت افراد اهمیتی نداشته و زمانی که یک جرم رخ می‌دهد حتما با عاملان آن برخورد خواهیم کرد. کما اینکه در این پرونده همین اتفاق افتاد.فرمانده انتظامی شرق استان تهران ابراز امیدواری کرد که با همکاری خوبی که دستگاه قضایی داشته است، رسیدگی به این پرونده به سرعت ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۶
reza
|
Denmark
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
2
32
۳ ما ه پیش که پدر ی بچه ۶ سا له اش را سر یک خر ید کشت
من به شما نو شتم تا ز ما نی که شما ها ر سا نه این کشور با شید
بد تر ش نیز ا تفا ق خوا هد ا فتا د
مسخره کر دید - مسخره کنید با ز هم
شب بخیر
جهل بزر گتر ین درد جا معه بشری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
2
32
اخلاق در جامعه از بین رفته
با اعدام و ترس هم نمیشه چیزی رو درست کرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
6
27
جای سوال بسیار دارد که چرا... افراد اینقدر اسیر وسوسه های شیطانی اینچنینی میشوند که به قتل منجر شود ؟؟؟ چرا در جوامع دیگر قتل بدلیل این وسوسه ی حل شده ی دنیای امروز اتفاق نمی افتد ؟؟ آیا ریشه در عقده های روانی ندارد ؟؟ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
جااان؟ کجا اتفاق نمی افتد؟
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
ای جوامع شناس....ای جامعه ی جهانی...ای عاقل کل....ای همه چیز بدون....کشته‌ی اظهار نظرتم....
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
14
مساله اینه که ما مثلا برای مرغ یا مثلا برنج یا گوجه فرنگی میبینیم تیتر زدن روزنامه ها که امسال کمبود مثلا مرغ نداریم .......اما یک مساله بسیار مهم یعنی شهوت انسانی که هر آنسانی از سن بلوغ درگیرشه... اصلا هیچ طرح و فکر و نقشه راهی که برنامه ریزی کنه برای ... ازدواج و اگر ازدواج هم نشد مدام به نوجوانان مشاوره داده بشه و به اونها سرویسهای رایگان تفریح و ورزش تا زمان ازدواجشون داده بشه....این‌گونه دور اندیشی‌ها نیست ........اصلا بعد شهوت انسان در جامعه ما به رسمیت شناخته نمیشه . به خاطر همین به صورت تجاوز و قتل و فحشا و طلاق خودش رو نشون میده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
2
5
داداشی که تو پاسخ ها نظر دادی . شما تجاوز کردن و با بحث دیگه اشتباه گرفتی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
نه خداییش...وقتی تو جوامع اروپایی هم همچین اتفاقی رخ میده, بعد از بررسی و روانکاوی نتیجه میگیرن که مجرم انقدر در خلوط خودش بیمارگونه زندگی کرده, (مثلا دنیای مجازی یا مواد مخدر) که دیگه کنترل نفسشو از دست میده و برای رهایی از افسردگی های ناشی از این گونه زندگی دست به همچین کارهای وحشتناک میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
12
7
...وفقط اعدام اعدام اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
اعدام راه حل نیست . اون پسر فقط 17ساله است. باید ریشه یابی بشه . اینهمه اعدام انجام شده اما باز افراد با سن کم این جرم رو مرتکب میشن. متاسفم ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
به نظر من هم باید اعدام بشه، چنین جرائمی اونقدر سنگین هست که فرد گناهکار احتمال اصلاحش صفر هست. اون پسر (قاتل) اگر از کارش پشیمان بشه و عذاب وجدان بگیره مطمئنا تحمل نخواهد کرد و قطعا دست به خودکشی خواهد زد (که تبعات خودش رو داره) و اگر پشیمان نشود، بخشش او سبب گستاخی و جولان بیشترِ برای اعمالی شنیع تر خواهد بود که این هم تبعات اجتماعی و از بین رفن قبح این اعمال شیطانی رو داره
reza
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
29
0
سایت سرسپرده اجانب آفتاب اینکار هم حتما کار تندروها و خود سرهاست.خجالت نکش و عنوان کن.
پاسخ ها
مهدی
| - |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
این موضوع چه ربطی به دولت داره آخه؟؟امثال تو فرهنگ ندارن چه ربطی به دولت داره آخه؟؟؟تو میزنی زیر گوش زنت بازم به دولت ربط داره؟؟؟
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
29
3
ریشه همه این مسائل بی دینی و بی تقوایی است اگر احکام اسلام دقیق اجرا شود شاهد چنین اتفاقات تلخی نخواهیم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
12
0
تا زمانی که ... باید شاهد این اعمال بی خردانه جوانانی که نمی توانند بر هوای نفس خودشان غلبه پیدا کنند،باشیم
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
8
اخلاق مداري در جامعه تنزل كرده و امروز شاهد رفتارهاي بدوي و رشد حيوانيت درون انسانها هستیم . گناه قتل و تجاوز و شيوع اون در جوامع !!!!!!
ناشناس
|
Oman
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
21
سرمونو کردیم زیر برف...تمام کشورهای حتی مسلمان و عربی هم امروز ...مساله نیاز جنسی رو در جوامعشون حل کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
3
13
این اتفاق تلخ در هر کجای دنیا می تواند رخ دهد و هیچ ربطی به ملیت افراد و وضع اقتصادی آنها ندارد بلکه بیشتر ناشی از مشکلات فرهنگی و روانی افراد هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
10
این مشکل باید به جد ریشه یابی بشه
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
2
بااطلاع ازمقفودی دختربچه ؟باتوجه به به حساسیت موجود تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان پلیس آگاهی تهران درکوتاهترین زمان باانجام تحقیقات تخصصی و پیچیده به سرنخ های این پرونده رسیدند وفردای روزشکایت همکاران پلیس من درکمتراز۲۴ساعت قاتل رادستگیرنمودووو،،،!؟پس بااین حساب پدردوست قاتل کجاتماس گرفته وموضوع قتل به کدام پلیس اطلاع داده!؟!!
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
بااطلاع ازمقفودی دختربچه ؟باتوجه به به حساسیت موجود تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان پلیس آگاهی تهران درکوتاهترین زمان باانجام تحقیقات تخصصی و پیچیده به سرنخ های این پرونده رسیدند وفردای روزشکایت همکاران پلیس من درکمتراز۲۴ساعت قاتل رادستگیرنموده .....
خرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
3
اخلاق در جامعه مرده است ... چرا چنین شده...؟؟؟؟ ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
2
2
اعدام اعدام ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
1
3
اعدام. تنها لطفی که در حق این حیوون میشه کرداعدام
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
3
مطمئنا مدارس در پرورش نوجوانان سهم مهمی دارند .........
ناشناس
|
Italy
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
4
1
باید ریشه یابی بشه
طلب صبر برای خانوادش
و بخشش برای متهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
2
فقط خدا بهشون صبر بده.
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
1
اسلام باید حکم بده هرحکمی داد باید اجرا بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
3
این آقای پلیس ملت رو چی فرض کردند:«وی با بیان اینکه ماموران پلیس در کوتاه‌ترین زمان با انجام تحقیقاتی تخصصی به سرنخ‌هایی از این پرونده رسیدند، گفت: فردای روز شکایت یعنی در تاریخ 23 فروردین‌ماه یعنی در زمانی کمتر از 24 ساعت، همکاران من در پلیس آگاهی موفق به شناسایی قاتل شده و این فرد را که پسری 17 ساله بود و محصل دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.»
دو خط بالاتر نوشته: «، قاتل پس از قتل ستایش٬ در تلاشی ناموفق برای از بین‌بردن جنازه وی، از دوستش کمک می‌خواهد اما دوست وی، ماجرا را به پدر خود می‌گوید و پدر نیز به پلیس خبر می‌دهد که در نهایت منجر به بازداشت قاتل و یافتن جسد ستایش می‌شود.»
کلا پلیس با کاراگاه های زبدش زحمت کشیده و تلفن رو جواب داده!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
2
3
با سلام خدمت دوستان عزیز
بحث رابطه جنسی و فحشا متاسفانه گریبان مون رو گرفته و وقتی پسری 17ساله که این کار را انجام داده میشه فهمید ک چقد فرزندان ما توی منجلاب افتادن

خب این پسر بچه نمونه کامل تربیت ناقص یه خانوادس که خیلی بد تربیت شده و عقده ای
مسکل اموزش های غلط هستن وگرنه پسر 17ساله چطور چنین کار هولناکی کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
گشت ارشاد را باید زیاد کنن
محسن شریعتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
خــــــــــــــــــــدا بــــــــــه خــــــــــــــــانــــــــــــــــواده این دخــــــــــــتــــــــــــــر صــــــــــــبــــــــــــر بدهد،
ما هیچ وقت نمیتوانیم حال آنها را درک کنیم، دختر 6 ساله ای که برایش آرزوها داشتند و دنیای یک انسان رو گرفتن خیلی تصورش سخته ...
امثال این فرد قاتل قسی القلب که حتی جنازه مقتول را هم سالم نگذاشته و با اسید سوزانده باید به اشد مجازات قصاص شوند.
اگــــــــــــــــر اعــــــــــدام نـــــشـــــود ، هـــــیـــــچ عــــــبـــــرتی نخواهد شـــــد.
دوســــــــــتــــــــــان گُــــــــــلــــــــــم.
این پسر 20 ساله است و خانواده ثاتل 17 ساله علام کرده اند تا از حکم اعدامش جلوگیری کنند.
گول نخورید و همه ما باید یکصدا به داد مظلوم برسیم و هم ناله مظلوم شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
این مورد مثل پسر عقدهای بود که به هفده بچه را کشت بعد گفت اگه زنده می موندم باز اینکارو می روبودن بچه مردم یک عمل بعد تجاوز به بچه شش ساله دو جرم و کشتنش سه تا جرم و اسید ریختن بارها اعدام گمه
تکتم
|
Saudi Arabia
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
1
فقط میتوونم بگم خیلی ناراحتم، من یه خواهر کوچولو همسن ستایش دارم وااای خدا به خانوادش صبر بده و خانواده اون پس که دیگه چطور سرشونو بالا بیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
هموطنان عزیزم !
چرا یک لحظه تصور نمیکنید که شاید برادر ، فرزند ، یا اقوام هم سن و سال پسر 17 ساله در همون شرایط مرتکب چنین عملی بشن . چرا فکر می کنیم این پسر قاتل بل فطره است ، اگر اون قاتل یا جانی بود که توی خونه اون هم به یک دختر بچه 6 ساله بی حرمتی نمی کرد ، دست به جرائم مخفیانه در خارج از خونه میزد ، او هم مثل خیلی از پسرهای هم سن و سالش بعد از دیدن یک سری فیلم های مستهجن کنترل نفسش را از دست داده و شرایط براش بد رقم خورده ، ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول از مجریان قانون درخواست حکم عادلانه مبنی بر حبس پسر بچه 17 ساله را دارم . باور کنید بیشتر نشریات خبر را بزرگ نمایی کرده اند . واقعیت ناهنجاری های اجتماعی است که این روزها گریبان گیر خیلی از خانواده ها ست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
اینجا خوندم که پدردوست پسر تمام گزارش داده آن وقت پلیس ایران به گمان سرهم کردن دروغ ماظرف 24ساعت مقتول را شناسایی کردیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین