کد خبر: ۳۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

نماینده اردبیل: کارنامه صدا‌و‌سیما در قبال برجام سیاه است

نمانیده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد رفتار صداوسیما در قبال برجام به نامه نیوزگفت: کارنامه صداوسیما در مورد برجام فوق العاده سیاه است چرا که با سیاه نمایی برجام می خواهند روزگار این ملت و دولت برآمده از اراده ملت را سیاه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : این نماینده مجلس تاکید کرد: نگرش صداوسیما و یکسری رسانه های وابسته به سپاه نگرشی جناحی است و با اتهام جناحی و باندی می خواهند برجام، این کارنامه موفق دیپلماسی سیاسی کشور را زیر سوال ببرند اما چیزی عاید انها نمی شود زیرا افکار عمومی با برجام و نتیجه آن است.
وی با بیان اینکه رسانه ملی در خصوص برجام یار ملت و دولت نیست اظهار داشت:با عنایت به افزایش صادرات نفتی ،سهولت مسایل بانکی و پولی خارجی و افزایش سرمایه گذاریهای خارجی ،آرامش و رونق اقتصادی برجام یگانه راه تامین ظرفیت های شغلی برای لشکر عظیم بیکاران است.

پیرموذن بیان کرد:همانگونه که در ایران افراطیون اجازه نمیدهند که برجام به مرحله اجرای مطلق برسد در آن کشورها نیز دستها و اراده های هستند که کارشکنی های برای اجرای برجام داشته باشند ولی احدی  نمی تواند برجام را که مورد قبول جامعه جهانی است زیر سوال ببرد و قبول نکند.

وی تاکید کرد: نگرش صداوسیما و یکسری رسانه های وابسته به سپاه نگرشی جناحی است و با اتهام جناحی و باندی می خواهند برجام این کارنامه موفق دیپلماسی سیاسی کشور را زیر سوال ببرندو چیزی عاید انها نمی شود زیرا افکار عمومی با برجام و نتیجه آن است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کارشکنی ها ریشه در عدم اعطای رای به این افراد درتهران و شکست آنها دارد گفت:رسانه ملی نیز به کمک این افراد آمده است، اما چیزی عاید انها نمی شود و امیدوارم با همدلی و همزبانی یارملت و دولت باشند .

وی خاطرنشان کرد:در واقع اینها می خواهند برای امثال جلیلی ها در انتخابات آتی آرای مثبتی را جذب کنند اما افکار عمومی هیچگاه اشتباه نمی کند زیرا افکار عمومی مخالف کسانی است که برجام را زیرسوال می برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین