کد خبر: ۳۶۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

جعفرزاده: برخی کاندیداهای اصولگرا گفته‌اند که حاضرند پرچم خود را عوض کنند

نماینده مردم رشت در مجلس می‌گوید: اطلاع دارم که در خیلی از شهرستان‌ها کاندیداهای اصولگرا به اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده‌اند که ما حاضریم پرچم خود را عوض کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره استراتژی اصولگرایان برای دور دوم انتخابات و کاهش حملات تندروها به برجام اظهار کرد: آنها استراتژی سکوت را پیش گرفته‌اند. احتمالا از هفت اسفند درس گرفته باشند و به همین دلیل استراتژی سکوت را پیش گرفته‌اند تا با ایجاد نکردن حساسیت در بین مردم در 10 اردیبهشت، بتوانند 30 تا 40 کرسی را به دست آورند. این 30 تا 40 کرسی بخشی از برنامه آنهاست و اگر این، دلیل سکوت آنها باشد، استراتژی منطقی و درستی را پیش گرفته‌اند.

وی تاکید می کند: آنها در هفت اسفند متوجه شدند که رفتار و کردارشان و سخنانشان در بین مردم اقبال عمومی پیدا نکرده است و اولین انتخابات پیش‌رو در دهم اردیبهشت است و طبیعتا اگر با استراتژی سکوتی که پی گرفته‌اند بتوانند تعداد قابل قبولی کرسی به دست آورند، برنامه بعدی آنها برای سال 96 خواهد بود.

جعفرزاده درباره دلیل منتشر نشدن لیستی از طرف اصولگرایان برای دور دوم انتخابات، نیز گفت: اخبار موثق دارم که در بعضی از شهرستان‌ها هیچ کاندیدایی برای حضور در لیست اصولگرایان ابراز تمایل نکرده است. آنها می‌گویند ما با حضور در لیست شما صدمه می‌بینیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
1
چه خواهیم کرد بااین همه دو پرچمه ؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین