کد خبر: ۳۶۱۹۱۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

وزیر ارتباطات: پیامک های تبلیغاتی منهای پیامک های بانکی به دلخواه کاربر حذف می شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیامکهای ارسالی بانکها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشترکان موبایل، مشمول طرح قطع پیامکهای تبلیغاتی نشده و قطع نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در مورد روش جدید قطع پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده برای مشترکان موبایل توضیح داد.

به گزارش مهر، وی گفت: فعال سازی و غیرفعالسازی خدمات پیامکی تمامی اپراتورهای موبایل از این پس از طریق سامانه ۸۰۰ و یا شماره گیری *۸۰۰# ممکن شده است و براساس آن اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند در صورت درخواست کاربر، ارسال تمامی پیامکهای تبلیغاتی برای وی، قطع شود.

واعظی ادامه داد: اما در مورد پیامکهای ارزش افزوده با توجه به دسته بندی صورت گرفته، این امکان برای مشترک دیده شده که بتواند پیامک ارزش افزوده را به دلخواه حذف و یا لغو کند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: پیامک ارزش افزوده به پیامک هایی گفته می شود که به ازای دریافت هر پیامک، از مشترک، هزینه کسر شود. برای مثال این پیامکها شامل پیامکهای بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می شود. برای پیامکهای ارزش افزوده گزینه ای در این سرویس در اختیار مشترک قرار داده می شود که چه سرویس هایی را فعال دارد و تصمیم بگیرد که آیا پیامک آن را خذف کند و یا خیر.

واعظی تاکید کرد: پیامکهای ارسالی بانکها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشترکان، مشمول این طرح نشده و قطع نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین