کد خبر: ۳۶۱۹۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
محمد نبی حبیبی :

باید سیستم نظارتی قوی بر مجریان طرح گشت ارشاد نامحسوس وجود داشته باشد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با دفاع از طرح گشت ارشاد نامحسوس، گفت: هر تدبیری که نیروی انتظامی برای تأمین امنیت طراحی کند پشتوانه کارشناسی دارد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد سیستمی که بتواند به صورت نامحسوس به موضوعات امنیتی نظارت داشته باشد، مفید است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که این 7 هزار نفر گزارش خلاف واقعیت ارائه نکنند، گفت: اگر افرادی که این نظارت محسوس را دارند شناخته شده و گزینش شده باشند، ‌این اتفاق نمی‌افتد.

این فعال سیاسی در ادامه در واکنش به این پرسش که با وجود نظارت و گزینش مأموران نیروی انتظامی و حتی وزارت اطلاعات شاهد تخلفات برخی کارکنان ناجا و وزارت اطلاعات بوده‌ایم پس گزینش هم در موقعیت‌هایی نمی‌تواند تضمین کننده رعایت رفتار قانونی باشد، ‌اظهار کرد: نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات هم به نظارت بر کارکنان خود نیاز دارند. با استفاده از سیستم نظارتی احتمال این تخلفات به حداقل می‌رسد. بنابراین اگر سیستم نظارت قابل توجهی برای این موضوع پیش‌بینی شود، احتمال تخلف این 7 هزار نفر بسیار ضعیف خواهد شد.

حبیبی در پایان افزود: کلیت این طرح خوب است به شرطی که سیستم نظارتی قوی بر مجریان طرح گشت ارشاد نامحسوس وجود داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
آقای روحانی عزیز.... رییس جمهور محبوب قلب ما خواهشا وارد جریان شوید.... این طرح رت میخواهند به اسم دولت تمام کنند...
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
آقای روحانی عزیز.... رییس جمهور محبوب قلب ما خواهشا وارد جریان شوید.... این طرح را میخواهند به اسم دولت تمام کنند.... وزیر کشور اختیاراتی دارد که میتواند از طرف شما مدیریت کند. نگذارید جوانها آزار ببینند...... اینکار که دیگر نیازی به مذاکره و زمان ندارد فورا وارد شوید.. با تشکر از دولت محبوب
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین