کد خبر: ۳۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۴

كليه اختيارات شركت واحد به شهرداري تهران واگذار شد

آفتاب‌‌نیوز : مهندس چمران با بیان این خبر افزود: ظهر یکشنبه بحث و بررسي درباره گزارشات پايان يافت و مديرعامل و بازرس و حسابرس شركت واحد جلسه را ترك كردند و اعضاي شوراي شهر درباره افراد پيشنهادي شهردار تهران براي تشكيل هيات مديره جديد تا ساعت 14 بررسي‌هاي لازم را انجام دادند. 

وي گفت: تصميمات اتخاذ شده در اين جلسه كميته 5 نفره متشكل از رؤساي كميسيون عمران، برنامه و بودجه شوراي شهر، مديرعامل شركت واحد، مدير كل حقوقي شهرداري تهران و معاون اداري و مالي تشكيل مي‌شود تا ظرف يك هفته مجموع تكاليف شركت واحد را تدوين و به هيات مديره جديد ارائه كنند. 

چمران گفت: شهردار تهران امروز با ارائه پيشنهادي دو تا سه معاون مالي و اداري، حمل و نقل و ترافيك و امور مناطق و دو يا سه نفر از كارشناسان هيأت مديره قبلي را براي تشكيل هيات مديره جديد پيشنهاد كرد.

وي افزود: مجموعا هيات مديره اتوبوسراني 5 نفر هستند كه در صورت حضور دو معاون شهرداري، سه كارشناس در تركيب هيات مديره يا بالعكس حضور خواهند داشت.

چمران خاطرنشان كرد: تشكيل هيأت مديره با افراد پيشنهاد شده بر عهده شخص شهردار تهران است و شوراي شهر و مجمع در اين زمينه هيچ دخالتي نخواهند داشت.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین