کد خبر: ۳۶۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

صبای قم برابر صدرنشین لیگ آزادگان پیروز شد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از مصاف با ذوب‌آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور برابر صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به برتری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
شاگردان علی دایی که هفته‌های زیادی است در مسابقات فصل جاری لیگ برتر امتیاز از دست می‌دهند و عملا شانسی برای قهرمانی ندارند، در دیدار تدارکاتی برابر پیکان صدرنشین لیگ آزادگان به میدان رفتند.

در این دیدار تدارکاتی و دوستانه، تیم فوتبال صبای قم برابر تیم پیکان تهران از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و صدرنشین مسابقات جام آزادگان به میدان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دادند.

این بازی در حالی برگزار شد که صبای قم به غیر از پیروزی چهار بر صفر هفته بیست و پنجم مقابل سایپا تهران، در دور برگشت فصل جاری لیگ برتر سایر بازی‌های خود را یا مساوی کرده و یا به حریفان باخته است تا حتی شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

صبای قم که باید در دو دیدار خانگی و دو بازی خارج از خانه دیگر از لیگ پانزدهم به میدان برود، امروز پیش از این بازی‌ها برابر تیم صدرنشین لیگ دسته اول جام آزادگان یعنی پیکان تهران، با ارائه یک فوتبال حساب شده صاحب برتری شد تا روحیه خود را در آستانه دیدار با ذوب‌آهن افزایش بدهد.

علی دایی سرمربی صبای قم در این دیدار از بازیکنان مختلف استفاده کرد تا میزان آمادگی آنها را در آستانه دیدار خارج از خانه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ذوب‌آهن اصفهان به دقت مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.

محمد اوسانی مهاجم سابق تیم‌ استقلال‌صنعتی خوزستان که از نیم‌فصل چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عضویت صبای قم در آمده و در این فصل البته تنها یک گل برای صبا به ثمر رسانده بود، در این بازی بعد از مدت‌ها موفق به گلزنی شد.

اوسانی که در 26 هفته سپری شده بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صلاحدید علی دایی سرمربی صبا بیشتر نیمکت‌نشین بوده است، در این بازی دوستانه برابر تیم فوتبال پیکان تهران یکی از دو گل صبا را زد و دیگر گل‌ها توسط امیرحسین صادقی مدافع با تجربه صبای قم به ثمر رسید.

به گزارش فارس، این بازی در حالی با برتری دو بر یک صبای قم به پایان رسید که نماینده فوتبال قم هم اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با کسب 36 امتیاز در مکان هشتم جای دارد و تیم پیکان تهران نیز بین 20 تیم حاضر در لیگ دسته اول جام آزادگان با کسب 62 امتیاز در فاصله چهار هفته به پایان در صدر ایستاده و گزینه اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

صبای قم در حالی این دیدار تدارکاتی را با برتری خود به پایان رساند که در هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17:15 دقیقه روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه چهاردهمین بازی خارج از خانه خود در این فصل را برابر رقیب اصفهانی یعنی شاگردان یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن اصفهان انجام می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین