کد خبر: ۳۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

جلالی: اولادی نمی‌دانست مردم این قدر دوستش دارند

سرمربی سایپا می گوید بازیکنان این تیم هم قسم شده اند که تا پایان لیگ تلاش‌شان را برای موفقیت انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ملوان انزلی با تبریک میلاد حضرت علی و عرض تسلیت به دلیل درگذشت مهرداد اولادی اظهار کرد: در پنج هفته گذشته به لحاظ شرایط خاصی که داشتیم، نتوانستیم امتیازات خوبی را بگیریم. مسئله مهم این است که همه تیم ما تصمیم گرفتند که به بازی ها برگردند و در بازی گذشته علی رغم بازی خوب نتوانستیم برنده شویم.

او ادامه داد: همه از ما انتظار بازی خوب دارند و تا آخرین روز بازی ها کیفیت خوب را به نمایش می گذاریم.

سرمربی سایپا درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: مصدوم هایمان آندارنیک تیموریان، وحید اسماعیل بیگی و روزبه شاه علی دوست هستند و سجاد مشکل پور را هم به دلیل محرومیت نداریم.

جلالی درباره فوت مهرداد اولادی و تاثیراتش بر روحیه بازیکنان ملوان و بازیکنان تیم خودش گفت: در هر صورت این موضوع واقعیتی است که باید با آن کنار بیاییم و دردناک است. فوتبالیست ها از جهات مختلف زیر فشار هستند و با توحه به اتفاقاتی که برای فوتبالیست ها می افتد معلوم نیست نفر بعد چه کسی باشد.

به گزارش ایسنا، او افزود: باید کاری کنیم که فشارها معقول باشد و ویران کننده و منهدم کننده نباشد. وقتی یک فوتبالیست دوره خوب را می گذراند و افت می کند، نباید تنها بماند. در این مواقع نیازمند اطرافیانش است. مسلماً مهرداد اولادی نمی دانست که مردم این قدر دوستش دارند. امیدوارم بتوانیم این فقدان را تحمل کنیم و هم ما و هم تیم ملوان بازی خوبی برگزار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین