کد خبر: ۳۶۲۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا به تعویق افتاد

با برتری بایرن مونیخ و دورتموند برابر حریفان‌شان هفته سی‌ویکم بوندس لیگا ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته 31 رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان عصر امروز شنبه با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ برابر هرتابرلین به میدان رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر مونیخی ها به پایان رسید تا بایرن قبل از تقابل با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روحیه بالایی پیدا کند.

در این دیدار برای بایرن مونیخ آرتورو ویدال هافبک شیلیایی در دقیقه 48 گلزنی کرد و در ادامه داگلاس کاستا هافبک برزیلی موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و این دیدار با برتری 2 بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد و تقریباً بایرن خیالش را بابت قهرمانی راحت کند.

بایرن در صورت شکست دورتموند در بازی امشب می‌توانست قهرمان شود ولی با توجه به برد دورتموند، بایرن به یک برد در سه دیدار بعدی‌اش نیاز دارد تا قهرمانی در بوندس لیگا را قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار دورتموند در برابر اشتوتگارت به میدان رفت و با سه گل به برتری رسید تا قهرمانی بایرن قطعی نشود. کاگاوا، پالیسیچ و میخیتاریان گلزنان دورتموند در این دیدار بودند تا اختلاف هفت امتیاز بایرن با دورتموند حفظ شود.

از دیگر نتایج مهم امشب شکست ولفسبورگ برابر آوگسبورگ بود که نشان داد ولفسبورگ همچنان روند نزولی خود را طی می‌کند. همچنین کلن با نتیجه پرگل 4 بر یک دارمشتات را شکست داد.

در جدول رده‌بندی بوندس لیگای آلمان بایرن با 81 امتیاز در صدر قرار دارد و دورتموند با 74 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین