کد خبر: ۳۶۳۰۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

حل مشکل پرداخت «حقوق» بازنشستگان فولاد

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: تامین و پرداخت حقوق بازنشستگان از منابع مالی مطمئن در بودجه عمومی ۱۳۹۵ به تصویب مجلس رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 مجتبی احمدی  اظهار کرد: 29 فروردین ۱۳۹۵تعدادی از بازنشستگان فولادی در مقابل مجلس تجمع کردند که به دنبال آن ۳۱ فروردین ماه وزیر تعاون، در محل اعتراض حاضر شد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بند ۱۸ بودجه کشور نامطمئن بود، تصریح کرد: در این بند پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد مشروط به تامین شدن منابع مالی ذکر شده بود که مورد پذیرش نبود، اما خوشبختانه تعداد ۱۴۷تن از نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کردند که حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۱۳۹۵ از منابع مالی قطعی و مطمئن پرداخت شود.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان درباره مشکل درمان این قشر گفت: مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان برخلاف قانون و بدون کسب اجازه مافوق خود از پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان شرکت سرباز زده است و بیمارستان‌های طرف قرارداد اقدام به معاینه بازنشستگان بیمار نمی‌کردند، اما خوشبختانه وزارت تعاون دستوری برای ادامه درمان مانند گذشته به مدیران این کارخانه صادر کرد.

احمدی با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان ملزم به اجرای قوانین درمانی بازنشستگان خود همانند سال‌های گذشته شد، افزود: بازنشستگان ذوب آهن از اواخر سال ۱۳۹۳ هزینه‌های درمانی خود را طلبکار هستند که شرکت ملزم به پرداخت آن است، از سوی دیگر پرداخت مطالبات مالی و حقوقی این افراد از سال ۱۳۹۱ تاکنون مورد بحث در وزارت کار قرار گرفت که مسوولان رای بر پرداخت آن دادند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: بازنشستگان فولاد نیمی از حقوق اسفند ماه سال ۱۳۹۴و حقوق کامل فرودین امسال را طلبکارند و باید برای پرداخت آن اقدام شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
1
پس افزایش حقوق بازنشتگان سازمان تامیین اجتمایی به کجا رسید
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
خواهشن فکری به حال بازنشسته تامین اجتمایی بکنید
پدرم 31 سال بیمه داده الان ماهی 1 تومن میگیره
ظالمه اشکاره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین