کد خبر: ۳۶۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

بهداد سلیمی: مصدومیت مانع تمریناتم نمی‌شود/ با دست پر از برزیل باز می‌گردیم

بهداد سلیمی با اینکه مصدومیتش هنوز بر طرف نشده است ولی همچنان برای کسب بهترین نتیجه در المپیک تلاش می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهداد سلیمی، دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک در خصوص تمرینات خود در اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری و شرایط حاکم بر آن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمرینات در شرایط خوبی دنبال می‌شود و با روندی که در پیش گرفته‌ام با توجه به نزدیکی به مسابقات المپیک هر روز درصد آمادگیم بالاتر می‌رود و خوشبختانه بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیت تا حدودی به شرایط آرمانی نزدیک شده‌ام. البته هنوز پزشکان اجازه انجام تمرینات سرعتی و تکنیکی را به من نداده‌اند، ولی از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. 

وی ادامه داد: البته هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده است ولی با توجه به دوره‌های فیزیوتراپی به تمرینات هم ادامه می‌دهم. دیگر به نوعی این مصدومیت جزوی از زندگی من شده و به آن عادت کرده‌ام و در واقع این موضوع نمی‌تواند مانع حضور من در المپیک بشود. در این مدت زمانی که تا شروع المپیک باقی مانده من تمام تلاشم را خواهم کرد تا انشالله بتوانم در این مسابقات برای ایران روی تخته بروم. خدا را شکر اردوی تیم ملی هم در آرامش کامل دنبال می‌شود که این موضوع هم می‌تواند به روند آماده‌سازی تیم و به نتیجه گیری ما در المپیک کمک زیادی کند.

به گزارش ایلنا،‌ سیلمی در پایان در خصوص پیش‌بینی خود از نتایجی که تیم ملی وزنه برداری ایران می‌تواند در المپیک به دست آورد گفت: المپیک میدان بزرگی است که همه شرکت کنندگان را می‌توان برای کسب مدال طلا مدعی دانست، ما پنچ سهمیه داریم و باید از هر پنج سهمیه استفاده کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم. همه ما تلاشمان را می‌کنیم تا با دست پر از برزیل به ایران بازگردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین