کد خبر: ۳۶۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

منتخب تهران در مجلس دهم:کرامت انسانی با گشت نامحسوس بدست نمی‌آید

یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.
آفتاب‌‌نیوز : محمود صادقي در ستاد انتخاباتي يكي از نامزدهاي راه يافته به مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس افزود: اسلام دين مهرباني است و اخلاق اجتماعي در نگاه اسلام از روي كرامت انساني بدست مي آيد. بايد مهرباني را در جامعه ترويج كرد و اختلاف ها را كنار گذاشت و فضاي اعتماد بين مردم و حاكميت را پيش از بيش فراهم كرد چرا كه مردم دل در گرو اسلام و ايران دارند.

به گزارش ایرنا، منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: راي مردم به فرموده مقام معظم رهبري حق الناس است و بايد اين حق به رسميت شناخته شود و به خواسته مردم كه از صندوق آرا بيرون مي آيد احترام گذاشت.

صادقي، از خدمات شايسته دولت هاي مختلف در دوره هاي گذشته نيز تقدير كرد و گفت: در دولت هاي مختلف براي اين كشور زحمت كشيده شده است و كسي نمي تواند اين زحمات را ناديده بگيرد، اما در دو دوره گذشته تدبير و خرد كنار گذاشته شد و دولت نهم صندوق ذخيره ارزي را با حجم بالايي تحويل گرفت ولي دولت يازدهم، يك دولت ورشكسته را تحويل گرفت.

فرزند شهيد صادقي از شهداي هفتم تيرماه گفت: بايد با فساد در همه سطوح مقابله كرد چرا كه در دوره گذشته نفت ايران فروش نرفت و فروش نفت را به اشخاص سپردند و حتي يك دلار از اين فروش به خزانه كشور تاكنون واريز نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
0
چرا شما از هنجارشکنان حمایت می کنید ؟ ایا باید اینگونه افراد در حاشیه امن قرار گیرند ؟ یکی از این هنجارشکنی ها بد حجابی است ما تا کی باید شاهد رشد روز افزون و جولان این افراد در جامعه باشیم ؟ مگر شما مسلمان نیستید ؟ مگر حجاب از ضروریات اسلام نیست ؟
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
درود بر محمود صادقی مصدق دوران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین