کد خبر: ۳۶۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

نکته‌ای که آبی‌ها نباید فراموش کنند

جدال استقلال و سایپا برای آبی ها جدال بزرگ است، امتیاز دادن در این بازی یعنی حتی در خطر انداختن سهمیه آسیایی شان.
آفتاب‌‌نیوز :
 نسبت به دو مسابقه پایانی فصل استقلال با تراکتورسازی و صبا، سایپا حریف به مراتب ساده‌‌تری برای تیم پرویز مظلومی به نظر می‌رسد. ناکامی نارنجی‌‌ها در راه کسب پیروزی در 5 مسابقه اخیر لیگ برتری، نشان از فرم ناآماده سایپا دارد و غیبت چند بازیکن کلیدی، می‌تواند مشکلات تیم مجید جلالی را در آستانه نبرد با استقلال تهران بیشتر کند.

واکاوی آن‌چه این روزها در دو باشگاه سپری می‌شود، شانس چندانی برای امتیاز گرفتن طرفِ نارنجی مسابقه باقی نمی‌گذارد اما نباید فراموش کرد که در نیم فصل اول نیز، کمتر کسی توقع داشت استقلال بعد از پیروزی مقتدرانه در اهواز برابر فولاد، دو امتیاز حساس را در جدال با سایپا از دست بدهد. تاریخچه دوئل‌های این دو باشگاه، نشان می‌دهد سایپا هرگز حریف از پیش بازنده‌ای در برابر استقلال نبوده است. آن‌ها بارها با گل‌های دقایق پایانی، در مقابل استقلال و پیش‌بینی‌های پیروزی این تیم ایستاده‌اند. 

به نظر می‌رسد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، توجه بیشتر استقلالی‌ها به مسابقه ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و نفت تهران معطوف خواهد بود. حتی روزنامه هواداری باشگاه نیز از تماشاگران استقلال خواسته تا به بازی با سایپا فکر نکنند و برای تشویق نفت تهران در مقابل پرسپولیس خودشان را به آزادی برسانند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امتیاز دادن رقیب‌های مستقیم در کورس قهرمانی، تنها در شرایطی اهمیت خواهد داشت که تیم مظلومی در هر سه بازی پیش‌رو به پیروزی دست پیدا کند. آن‌ها از همین حالا روی برد ساده بازی با سایپا حساب باز کرده‌اند و بیشتر تمرکزشان را به مسابقه تیم منصوریان اختصاص داده‌اند. استقلال برای فاصله نگرفتن از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر، به کسب همه 3 امتیاز بازی با سایپا نیاز دارد. آن‌ها نباید از یاد ببرند که اصلی‌ترین مسابقه امروزشان در آزادی برگزار می‌شود و اصلی‌ترین رقیب‌شان در هفته بیست‌وهشتم، نارنجی می‌پوشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین