آفتابنیوز : اسماعيل لـله گاني مدیر عامل این بانک، در ديدار با جمع كثيري از فعالان اقتصادي آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانك گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی و صاحبان اصلي بانك هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.
وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود.
لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: بسته اعتباري اين بانك در سال٩٥ با رويكرد اقتصاد مقاومتي و توجه به بخش واقعي اقتصاد كه همانا توليد و اشتغال است تدوين و به شعب اعلام شده است.
لـله گانی اضافه کرد: اين بانك در جهت رونق بخشي به بخش هاي مختلف توليدي از سال گذشته نسبت به فعال سازي واحدهاي مشاوره مالي و حمايت از توليد اقدام نموده است كه اين واحدهاي آمادگي دارند تا در كنار خدمات متنوع بانكي خدمات مشاوره اي را نيز به فعالان اقتصادي ارايه دهند.
وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساختهای فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده نمایند و از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان برای مشتریان کاهش یابد.
مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره توانمندي و قابليت هاي اين بانك در بخش هاي مختلف اضافه کرد: بانك صادرات ايران داراي قابليت و توانمندي هاي گسترده اي در حوزه هاي مختلف از جمله گستردگي شعب در داخل و خارج از كشور، بسترهاي الكترونيكي و ... است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،وي افزود: با بسترسازي هاي مطلوبي كه در سال گذشته صورت گرفته ضمن ارتقاي كمي و كيفي خدمات كليه واحدها و شعب بانك مهياي ارايه مطلوب ترين خدمات به هموطنان هستند.