کد خبر: ۳۶۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۵

ردپاي تازه از عاملان قتلهای سریالی زنان پولدار تهرانی

آفتاب‌‌نیوز : در پي 3جنايت مشابه در تهران که به قتلهاي سريالي معروف شده است ، روز گذشته بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران از کشف 2فقره چک مسافرتي مسروقه از منزل يکي از مقتولان در شهرک غرب خبر داد. 

بازپرس حسيني گفت : پس از وقوع اين سه جنايت و 2فقره اقدام ناموفق ديگر براي قتل از سوي يک زن و مرد، در حال حاضر چند تيم ويژه عملياتي از ماموران تحقيقات گسترده خود را در اين ارتباط آغاز و مشخص شد، عاملان جنايت با حضور در يک سوپرمارکت در تهرانپارس و يک بانک در شمال تهران ، به وصول چک مسافرتي متعلق به مهناز (مقتول 50ساله) در شهرک غرب اقدام کرده اند. 

بازپرس جنايي گفت : با توجه به اين موضوع تحقيق از صاحب فروشگاه و تحويلدار بانک آغاز شده است تا مشخص شود، چکهاي مسافرتي از سوي چه کساني در اختيار آنها قرار گرفته است. 

بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي گفت : يکي از فرضيه هاي مهم در خصوص اين دو فقره چک اين نگرش را براي ما فراهم آورده است که عاملان جنايت قصد داشته اند با در اختيار قرار دادن چکهاي مسافرتي مسروقه ، مسير تحقيقات را منحرف کنند. 

بازپرس جنايي خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به چهره نگاري از سوي 2زني که آنها نيز در يک قدمي مرگ قرار داشته اند، قاتلان موفق به ادامه جنايت هاي سريالي خود نشده اند، سرنخهاي بسيار خوبي در اختيار پليس قرار گرفته است و هر روز که مي گذرد، نکات تازه اي در ارتباط با اين جنايت هاي سريالي مطرح مي شود که ما را کمک مي کند تا يک گام ديگر به قاتلان نزديک شويم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین