کد خبر: ۳۶۴۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

بختیاری‌زاده: نمی‌دانم بازیکنم شب قبل از بازی را چگونه گذرانده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید حق تمام تیم‌ها است که شب قبل از بازی در اردو باشند ولی ما این شرایط را نداریم و او نمی‌داند که بازیکنش شب گذشته را چگونه سپری کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز اظهار کرد: قبل از بحث فنی می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و باز هم صحبت‌هایی را درخصوص حواشی گذشته انجام دهم. این هفته را دارم، دو هفته آینده را نیز خواهم داشت و در آن دو هفته نیز صحبت‌ها را ادامه خواهم چرا که فکر می‌کنم حق مردم خوزستان است.

وی در ادامه گفت: بعد ازحدود 34-35 سال بازی و حضور در فوتبال خوزستان در برنامه 90 در حد 30 ثانیه به من و مردم خوزستان و استقلال اهواز فرصت صحبت کردن می‌دهند ولی جناب خان حدود 3 ساعت در برنامه صحبت می‌کند و این است وضعیت ورزش مملکت ما که جناب خان حقش از حق مردم خوزستان و فوتبال آن بیشتر است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: هرچند جناب خان از افتخارات هنری خوزستان است و به آن هم افتخار می‌کنیم ولی نباید این گونه باشد. اگر من از حق فوتبال خوزستان دفاع کردم، جناب خان نیز در یکی از برنامه‌ها درخصوص آلودگی هوای خوزستان گفت. من از دید خودم به عنوان کسی که خاک فوتبال خوزستان را خوردم وظیفه دارم که از فوتبال استقلال اهواز و خوزستان دفاع کنم. استاد عادل باید بداند که ما اگر می‌خواستیم شلوغ بازی کنیم و جو استادیوم را خراب کنیم، در آن سالی که عالم و آدم دیدند استقلال اهواز قهرمان شد ولی جلوی چشمان 60-70 میلیون انسان قهرمانی را از آن گرفتند، این کار را می‌کردند ولی بچه‌های استقلال اهواز اشک ریختند چرا که کسی نبود از آن‌ها حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال اهواز و فوتبال خوزستان اگر در فدراسیون فوتبال آدم قوی داشت، هیچ وقت این بلاها سرش نمی‌آمد. تنها حرفی که من زدم این بود که چرا تیمی که 10 درصد حق تماشاگر دارد باید 60 درصد تماشاگر درون استادیوم بیاورد. حق میزبانی یعنی چه استاد عادل؟ من این صحبت‌ها را در هفته‌های آینده ادامه خواهم داد چرا که می‌دانم ما فوتبال خوزستان در این برنامه هیچ حقی نداریم و من مطمئنم بار دومی که جناب خان را در برنامه 90 دعوت کنند و سه ساعت به او مهلت دهند جناب خان 100 درصد از حق فوتبال ما دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص بازی اظهار کرد: ما در مقابل تیمی امروز بازی کردیم که انواع و اقسام امکانات و پشتوانه مالی را داشت ودر نیم فصل دوم یکی از تیم‌های بسیار خوب بود ولی تیم ما نیز امروز خوب بازی کرد ولی روی کم تجربگی بد گل خوردیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد:‌ امروز از بچه‌های جوانم خیلی عصبانی هستم. ما الان هفته بیست و هشتم لیگ را سپری کردیم و هفته چهارم و پنجم نیست که بگوییم این بازیکنان جوان هستند. این را بگویم که از فردا سه تن از این بازیکنان سر تمرین می‌آیند ولی حق لخت شدن و تمرین کردن نخواهند داشت. و این دو هفته را باید کنار زمین بنشینند و فوتبال بازی کردن را یاد بگیرند.

وی افزود: امروز تیمی که یکی از بهترین تیم‌های نیم فصل دوم بود اسیر تیم ما بود و ما حتی 2 بر یک از این تیم جلو بودیم و یک پنالتی را از دست دادیم. یک توپ تک به تک را در شرایطی از دست دادیم که گلر حریف کاملا تسلیم بود. چرا ما باید این گونه و ساده گل بخوریم.

وی با بیان اینکه روی هم رفته بازی خوب و پرگلی را شاهد بودیم همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که دو هفته پایانی نیز آبرومندانه و با شرافت بازی کنیم و همان گونه که دو هفته قبل گفتم، ایستاده مردن خیلی زیباست. ما 10 هفته تا 15 هفته قبل باید از لیگ انصراف می‌دادیم ولی به حرمت لیگ بسیار خوب و تماشاگران بسیار خوبی که داریم لیگ را ادامه دادیم و تمام تلاش‌مان این است که لیگ را به خوبی و خوشی به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم چون دو تیم استرس نداشتند بازی پرگل و خوبی بود ولی فولاد کجا و ما کجا. حق تمام تیم‌ها است که شب قبل از بازی در اردو باشند ولی ما این شرایط را نداریم و من نمی‌دانیم که بازیکن من شب گذشته را چگونه سپری کرده است. وقتی فردای آن روز در یک رستوران دور هم جمع می‌شویم و غذا می‌خوریم دیگر چه انتظاری را می‌توان داشت. حتی میلاد پاک‌پرور به من گفت که من تا 2 شب در حال اسباب کشی بودم. بازیکنی که در اختیار من نیست نمی‌توانم در مورد او اظهار نظر کنم و هیچ چیز در باشگاه ما سر جای خودش نیست و تمام تلاشم این است که بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

بختیاری‌زاده گفت: تمام بازی‌های دور برگشت‌مان به همین گونه سپری شد به جز بازی در مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان که به لطف همشهریان‌مان توانستیم حداقل شب را در هتل سپری کنیم. این هم از بدشانسی‌های من و استقلال اهواز که متاسفانه ادامه دارد.

او درباره داوری نیز اظهار کرد:‌از داور که داور خوب و جوانی بود تشکر می‌کنم اما از برنامه‌های تلویزیونی که این برنامه‌ها را آنالیز می‌کنند می خواهم که آنالیز کنند و ببینند که چند درصد سوت‌ها به سمت استقلال اهواز بود و چند درصد به سمت فولاد. من فکر می‌کنم این درصدها 90 -10 به سود فولاد بود و این رکوردی است که باید در گینس ثبت شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه‌هایی که بختیاری‌زاده در ابتدای فصل علیه اسکوچیچ انجام می‌داد و اینکه آیا درست است یک مربی علیه مربی دیگر صحبت کند گفت: من زمانی مصاحبه کردم که مربی استقلال اهواز نبود بلکه کارشناس صداوسیما بودم و من فکر می‌کنم اسکوچیچ باید نیمی از قرارداد خود را به استقلال اهواز بدهد که سیاوش را به عنوان مربی نگه دارد. من اگر مربی استقلال اهواز نبودم و کارشناس بودم، حتما نقد زیادی داشتم. من در این خصوص بحث دارم.

وی ادامه داد: درخصوص عبدالله ویسی هم ا گر صحبتی کردم علیه او نبود پارسال تیم عبدالله ویسی به پلی‌آف رفت و حق من بود که به عنوان یک کارشناس درخصوص اینقدر اظهار نظر می‌کردم و انتقاد می‌کردم. اگر انتقادهای من و دیگر کارشناسان خوزستان نبود همچنان آن بازیکنان فصل گذشته در حال جولان دادن در تیم استقلال خوزستان بودند ولی خوشبختانه من و همکارانم شوکی را به عبدالله وارد کردیم. یکی از سایت‌های دلال فوتبال خوزستان را نابود کرد و من از اصحاب رسانه و قلم عذرخواهی می‌کنم. پس از پایان لیگ برتر من دوباره کارشناس صداوسیما خواهم شد. آقای فردوسی‌پور و عادل خان بعد از پایان لیگ من دوباره کارشناس صداوسیما خواهم شد و آن‌هایی که در اینستاگرام و برنامه 90 از سیاوش می‌گویند منتظر باشند که دو هفته دیگر لیگ تمام خواهد شد و من حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. اتفاقات بسیار عجیبی در اهواز و بخصوص منطقه کیان پارس اهواز افتاد که من حتی آدرس آن را نیز دارم که من از بابت آن‌ها بسیار شرمنده‌ام که این حرف‌ها را من به عنوان امانت پیش خود نگه می‌دارم تا فصل تمام شود. عالم و آدم سیاوش را می‌شناسند و اهداف فوتبال خوزستان را نیز می‌شناسند. شما ببینید چه بازیکنانی با چه قیمت‌هایی وارد تیم‌ها شدند و حال و روز آن تیم‌ها را ببینید. اگر آن پول‌ها را تیم استقلال اهواز داشت در حال حاضر مدعی قهرمانی بود.

وی درخصوص اسکوچیچ نیز گفت: عبدالله برای من بسیار محترم است و اسکوچیچ نیز به همین شکل. سال‌های گذشته ا نتقادهای من به حق بود چرا که استقلال خوزستان تا مرز سقوط پیش رفته بود ولی خدا را شکر که عبدالله هوشیار شد و تیم خوبی را جمع و جور کرد و با جوانان خوزستانی در لیگ جولان داد و امروز مردم خوزستان به عبدالله و فوتبال خوزستان افتخار می‌کنند و امیدوارم این مسئله الگویی شود برای سایر مربیان استان.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: دنباله صحبت‌هایم نیز با استاد عادل است که این صحبت‌ها را در دو هفته آینده انجام خواهم داد.

سرمربی استقلال اهواز درباره صحبتی که هفته‌ها پیش درباره اسکوچیچ انجام داده بود و معتقد بود او به بن‌بست تاکتیکی رسیده است نیز عنوان کرد: این یک بحث ا نتقادی و کارشناسانه بود و امروز نیز ثابت شد که او به بن‌بست تاکتیکی خورده است. از دقیقه یک به جز بازی مستقیم از فولاد چیزی ندیدیم. وقتی ما راه‌های نفوذ فولاد را می‌بندیم این به معنای بن‌بست تاکتیکی است. در این مورد فقط تیم ما کم‌تجربه بود. وقتی ما در استان و کشورمان مربی‌ای داریم که بسیار باتجربه و قوی است و با این حال مربی‌ای از خارج از کشور می‌آوریم انتظارمان این است که او بیاید به من و عبدالله ویسی چیزی یاد بدهد. ولی چیزی که من امروز دیدم فقط بازی مستقیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
تيم را بردي دسته يك حالا به يه عروسك گير دادي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
پس استاد بختیاری زاده منظورشون اینه که اون اشخاصی که شلوغ بازی کردن و سنگ پرتاب نمودن از کره مریخ اومده بودن و طرفداران استقلال اهواز نبودن ؟ واقعاً که
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین