آفتابنیوز : باشگاه استقلال که این روزها بسیاری از برنامه های مطبوعاتی بازیکنانش را به دلیل فشارهای اسپانسر لغو می کند و اجازه نمی دهد تا آنها با خبرنگاران مصاحبه کند، اصرار دارد که کانال های رسمی ارتباطی بازیکنانش با هواداران، روابط عمومی، سایت باشگاه، سایت اسپانسر و کانال تلگرامی و اینستاگرام ورزشگاه است، حالا با رسیدن به مرز 40 هزار عضو گروه، تصمیم گرفته تا از این کانال درآمدزایی کند.
به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، استقلالی ها در کانال شان تبلیغ یک کنسرت گذاشته اند و باید دید این شیوه درآمدزایی شان چگونه ادامه پیدا می کند.