کد خبر: ۳۶۵۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

سعید رجبی سرمربی سایپا شد

بیت اله رضایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در حكمی سعید رجبی از پیشكسوتان فوتبال كشور را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه منصوب كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از بركناری مجید جلالی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال سایپا، رجبی كه سابقه هشت سال عضویت در تیم فوتبال این باشگاه، حضور در تیم ملی فوتسال كشور و كسب عنوان آقای گلی و عنوان چهارمی جام جهانی این رشته ورزشی را در كارنامه دارد، به عنوان سكاندار نارنجی پوشان تا پایان فصل جاری منصوب شد.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال باشگاه سایپا به دلیل نتایج كسب ضعیف در رقابت های لیگ برتر كشور از سمت سرمربیگری این تیم كنار گذاشته شد.

سعید رجبی مربیگری تیم ملی فوتبال نوجوانان كشور، سرمربیگری تیم فوتبال امید سایپا و كسب چندین عنوان قهرمانی به همراه این تیم را در كارنامه خود دارد و پیش از این نیز به عنوان مربی در كنار سرمربیانی همچون انگین فیرات، مجید صالح و مجتبی تقوی در كادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا نیز حضور داشته است.

به گزارش ایرنا، همچنین رجبی در فصل 85-84 لیگ برتر فوتبال كشور بعد از بركناری بیژن ذوالفقار نسب برای سه هفته هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفت كه توانست با این تیم از رده پنجم جدول به رده سوم صعود كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین