کد خبر: ۳۶۶۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

تابش:اکثریت مجلس دهم در اختیار فراکسیون امید است/ الیاس حضرتی: برای همه پست‌های هیات رئیسه کاندیدا داریم

همان‌گونه كه ما همه مشكلات را صبورانه پشت سرگذاشتيم در مجلس دهم نيز سياست مان سياستي صبورانه است تا بتوانيم مشكلات مردم را حل كنيم.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا تابش نماينده اصلاح طلب مجلس در مورد نشست فراكسيون امید و پيش بيني از فعاليت اين فراكسيون در مجلس دهم گفت: ما خودمان براساس عدالت و انصاف و سهمي كه دوستان اصولگرا دارند مسوولیت های مهم در مجلس دهم را تقسيم بندي مي‌كنيم و البته تحقق اين موضوع به تعامل اصولگرايان هم بستگي دارد.

نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس دهم در مصاحبه با عصر ایران إظهار داشت: پيش بيني مي‌كنم كه اكثريت قاطع مجلس آینده با توجه بِه حضور تعداد زيادي از منتخبين در نشست اين فراكسيون در اختيار فراكسيون اميد باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اينكه آیا فراكسيون اميد براي همه پست هاي هيات ريسه مجلس نامزد معرفی می‌کند یا خیر گفت: اين موضوع بستگي به تعامل اصول‌گرایان با ما دارد زيرا ما دلمان مي خواهد انصاف و عدالت را رعايت كنيم و نمي خواهيم كسي حذف شود.

تابش تصريح كرد: استراتژي اصلاح طلبان در مجلس دهم تعامل است و اميدواريم اصولگرايان نيز اين تعامل را مد نظر داشته باشند.

حضرتی: سیاست ما در مجلس دهم صبوری است

در همین ارتباط الياس حضرتي منتخب مردم تهران در مجلس دهم نیز در مورد مهم‌ترين برنامه هاي فراكسيون اميد براي مجلس آینده در مصاحبه با خبرنگار عصر ايران گفت: فراكسيون به قصد دوستي دست خود را به سمت رقبا و دیگر فراکسیون‌ها دراز مي‌كند و از همه آنها تفاضاي كمك دارد كه براي حضور قوي در صحنه اقتصادي و حل مشكلات اقتصادي و عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي عمل كند.

نماینده دوره‌های سوم، چهارم و پنجم مجلس اظهار داشت: حل مشكلات سياست خارجي و نظارت دقيق بر روند اجراي برجام و كنترل نوع عكس العمل هاي طرف مقابل از جمله مسائلي است كه فراكسيون اميد در مورد انها فعال مي شود.

حضرتي در مورد تعامل فراكسيون اميد با فراكسيون اصولگرايان گفت:به هيچ وجه ما به دنبال تنش نيستيم و اگر دوستان ما هم شيطنتي انجام دهند انها را به سياست صبورانه همان گونه كه دوستان ما را رد صلاحيات كرديد و صبوري كرديم دعوت مي كنيم.

مدیرمسؤول روزنامه اعتماد ادامه داد: همان‌گونه كه ما همه مشكلات را صبورانه پشت سرگذاشتيم در مجلس دهم نيز سياست مان سياستي صبورانه است تا بتوانيم مشكلات مردم را حل كنيم.

وي در مورد اينكه آیا عارف در جریان انتخاب رئیس مجلس دهم در صحنه حضور خواهد داشت یا نه گفت: عارف همچنان محكم در صحنه است و در کنار او ما براي همه پست هاي هيات ريسه كانديدا داريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین