کد خبر: ۳۶۶۴۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

رئیس دانشکده علوم سیاسی یک دانشگاه امریکا:ترامپ هم بیاید،جلیلی یا احمدی نژاد رئیس جمهورایران نمی شوند

رئیس دانشکده علوم سیاسی آلابامی جنوبی در خصوص پیروزی دموکراتها و خانم هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 گفت: البته دموکراتها شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را دارند، اما نباید شانس پیروزی ترامپ و جمهوریخواهان را دست کم گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : نادر انتصار گفت: ترامپ به خوبی نشان داده است که با هوچی بازی می شود طرفداران زیادی را در انتخابات آمریکا جلب کرد و در انتخابات 2016 کمتر کسی است که بتواند در هوچی بازی و عوام فریبی با ترامپ رقابت کند.

به گزارش آریا ، این تحلیلگر سیاسی در پاسخ سوال دیگر آریا مبنی بر اینکه در صورت راهیابی ترامپ به کاخ سفید، مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 96 به کدام گرایش و نامزد انتخاباتی رای خواهند داد؟، گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود و مواضع جنگ طلبانه خود علیه ایران را ادامه دهد، برای سیاست خارجی دولت آقای روحانی مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد اما من تردید دارم که سیاست های ترامپ به خودی خود کمکی به روی کار آمدن دوباره اصولگرایانی مانند سعید جلیلی و محمود احمدی نژاد کند. سیاست های ترامپ بیشتربه آبرو ریزی آمریکا در سطح بین المللی منجر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
دیگه مردم نمیگذارن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
به قول سعدی: "نادان چون طبل غازی ست، بلند آواز و میان تهی".
کاش یه کمپینی راه مینداختیم به مردم آمریکا میگفتیم تجربه تلخ ما رو تو دنبال کردن دروغهای افراد عوام فریب و پوپولیست غوغاسالار تکرار نکنن تا هم خودشون و هم بقیه دنیا 4 سال آتی رو تو آرامش نسبی بگذرونن. اوضاع و احوال دنیا بده اما به شدت مستعد خیلی بدتر شدن از این هم هست...
حسین
|
United States of America
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
سلام. هرگزمردم گرامی به هوچی بازی وعوام فریبان رای نمیدهند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین