کد خبر: ۳۶۶۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

پیش بینی گردو خاک در ۴ استان/در انتظار باران و تگرگ باشید

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مرکز، دامنه های جنوبی البرز شامل استان‌های تهران، قزوین، کرج و سمنان و بتدریج شمال شرق کشور شدت بارش و در جنوب وشرق کشور باد شدید و گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی ۳ روز آینده با با گذر ناوه تراز میانی جو از غرب كشور و حركت شرق سوی آن در مناطق شمال غرب، غرب، مركز، دامنه های زاگرس مركزی، دامنه های البرز مركزی و بخشهایی از شمال شرق و شرق كشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گزارش مهر، احد وظیفه گفت: امروز شدت بارش در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استان‌های تهران، قزوین، كرج و سمنان و به تدریج شمال شرق كشور پیش بینی می شود.

به گفته او شدت بارش در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استان‌های تهران، قزوین، كرج و سمنان و بتدریج شمال شرق كشور خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد.

آن گونه که سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده طی ۳ روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب كشور به دلیل وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی کشور هوای تهران را نیمه ابری تا ابری دربعد از ظهر رگبار و رعد و برق گاهی وزش بادشدید و تگرگ پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین