آفتابنیوز : به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي نمايد. بر اين اساس تا پايان فروردين ماه سال جاري٥٧ میلیون و ٥٢٨ هزار کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، بيش از ٣٩ميليون و ٦٣٦ هزار کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره است كه اين ميزان بيانگر رشد ٣١ درصدي تعداد سپهر كارت هاي صادره نسبت به ماه مشابه در سال قبل مي باشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازي ٤٥١ هزار و ٩١٥ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٥٢٠ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.