کد خبر: ۳۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

حاشیه‌های جام جهانی کشتی فرنگی/ استقبال شیرازی‌ها از فینال ایران-روسیه

تماشاگران پرشور شیرازی استقبال بی نظیری از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از خود نشان دادند و ساعت ها قبل از دیدار فینال میان ایران و روسیه خود را به سالن مسابقات رساندند.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابتهای آخرین روز از جام جهانی کشتی فرنگی در شهر شیراز در حال برگزاری است و با وجودیکه اعلام شده بود دیدار فینال این رقابت ها میان ایران و روسیه از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) آغاز می شود اما بسیاری از علاقمندان به کشتی از شیراز و شهرهای اطراف خود را به سالن شهید دستغیب شیراز رساندند تا نظاره گر این دیدار حساس و تماشایی باشند.

با وجودیکه بلیط این مسابقات ۱۵ هزار تومان تعیین شد اما این موضوع مانعی برای حضور تماشاگران در سالن و استقبال آن ها از این مسابقات که با حضور ۸ تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس برگزار می شود نبود که این موضوع نشان از جایگاه ویژه کشتی در استان استعداد پرور فارس دارد.

بسیاری از مردم علاقمند به کشتی نیز به به علت پر شدن سالن پشت درهای بسته ماندند. نکته جالب توجه حمایت تماشاگران ایرانی از کشتی گیران قزاقستانی در دیدار رده بندی مقبال ترکیه بود.

نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، مسئولان شهر شیراز و بسیاری از پیشکسوتان کشتی نیز در سالن مسابقات حضور دارند.

امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک بیش از همه کشتی گیران ایرانی از حمایت همشهریان خود برخوردار است و پدر این کشتی گیر نیز در سالن مسابقات حضور دارد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کشتی از زین العابدین عرب رئیس هیئت کشتی استان فارس که در برگزاری این مسابقات تلاش زیادی کرده بود، تقدیر کرد. این رقابتها با نظم خوبی هم از نظر برگزاری و هم از نظر اسکان و ترانسفر تیمها همراه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین