کد خبر: ۳۶۹۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
با بدرقه رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت

کاروان ورزشی ایران عازم بازی‌های المپیک و پارالمپیک می‌شود

وزیر ورزش و جوانان از جشن بدرقه کاروان اعزامی به این مسابقات با حضور رییس جمهور و برگزاری نشست ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با معاون اول رییس جمهور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمود گودرزی در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشن بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر روحانی، رییس جمهور خبر داد و گفت: این مراسم در تیر ماه برگزار خواهد شد تا با حمایت عالی ترین مقام اجرایی کشور، بتوانیم روحیه ورزشکاران‌مان را پیش از مسابقات المپیک و پارالمپیک تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این نشست گفت: احتمالا در یک یا دو هفته آینده ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی همراه با روسای فدراسیون ها و مسئولان با معاون اول رییس جمهور دیدار می کنند.

محمود گودرزی در این نشست ضمن تبریک به مهدی تاج، رییس جدید فدراسیون فوتبال از زحمات علی کفاشیان در مدت ریاست‌اش در این فدراسیون تشکر کرد. وی همچنین از زحمات علیمرادی، رییس پیشین فدراسیون ناشنوایان و خدابخش، سرپرست پیشین فدراسیون جودو تشکر کرد و از افشین داوری و احمد گواری، سرپرستان جدید فدراسیون های ورزش ناشنوایان و جودو خواست تا شرایط مناسب و مطلوب را برای برگزاری انتخاباتی سالم در این دو فدراسیون ایجاد کنند.

گودرزی با اشاره به اختصاص زمین برای پاداش به ورزشکاران المپیکی، در ادامه تصریح کرد: این اتفاق خوبی است که برای تشویق قهرمانان افتاده و بهتر است پاداش ها به سمت اشتغال و مسکن که برای ورزشکاران مناسب‌تر است سوق داده شود.

گودرزی در ادامه با اشاره به بازدید هفته قبل خود از 9 فدراسیون ورزشی نیز گفت: کار فدراسیون های ورزشی تمام وقت است و هر زمانی که رییس فدراسیون حضور ندارد، حتما باید نایب رییس حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح انجمن تخصصی تغذیه ورزشی و انجمن تخصصی روانشناسی ورزشی گفت: این انجمن ها بسیار برای توسعه ورزش کشور مفید هستند و از روسای فدراسیون ها می خواهم که با آن ها تعامل داشته باشند و هر طور که می توانند کمک کنند تا این انجمن ها تقویت شوند و با یک هم افزایی علمی به رشد و توسعه فضای علمی ورزش کشور کمک شود.

گودرزی همچنین به نشست هفته قبل مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و روسای فدراسیون ها با مجموعه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این نشست یک خروجی خوب داشت و برای رفع تعارضات و مشکلات بین این مجموعه ها کارگروهی با عضویت 3 نفر از روسای فدراسیون ها و 3 نفر از مدیران کل استان ها تشکیل شد که با هماهنگی معاون قهرمانی اولین جلسه آن بزودی برگزار می شود تا ان‌شاءالله مشکلات در این حوزه ها رفع شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
بجاي اي سفر هاي پر زرد و برق و پر هزينه ورزشي و پر رسانه اي بيائيد اين پولها را بر سر سفره هاي مردم بزاريد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین