کد خبر: ۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۸۴ - ۲۳:۴۴

بزرگداشت فرماندهان سپاه از سوی مقام معظم رهبری

آفتاب‌‌نیوز : " بسم الله الرحمن الرحيم
شهادت هنر مردان خداست. در عرصه‌ي زندگي و جان‌باختن در راه دين سهم شيرين رادمردان بي‌ادعايي است كه خلوص، پاكي و معنويت را در سرزمين پاك وجودشان پرورانده‌اند و آماده‌ي جانبازي و ايثارگري در همه‌ي عرصه‌هاي فداكاري هستند.
مركز رسيدگي به امور مساجد شهادت جانسوز و پرافتخار سردار سرلشكر پاسدار احمدي كاظمي فرمانده‌ي نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي از فرماندهان شجاع و سرداران رشيد اسلام را كه در سانحه‌ي جانگداز سقوط هواپيما در اروميه به فيض شهادت نائل آمدند، به محضر مبارك حضرت ولي عصر (عج)، فرماندهي معظم كل قوا (مدظله العالي)، ائمه‌ي محترم جمعه و جماعات، ملت شريف ايران اسلامي و خانواده‌ي محترم آنان صميمانه تبريك و تسليت مي‌گويد و اميدوار است كه سپاه عظيم‌الشان انقلاب اسلامي با اتكا به گنجينه‌ي عظيم انساني خود، جاي خالي اين عزيزان را پر نمايد تا در مسير انجام ماموريت آن سپاه سلحشور خللي وارد نشود.

اين مركز از ائمه‌ي جماعات و امت شهيدپرور دعوت مي‌نمايد تا در مجلس بزرگداشتي كه از سوي رهبر فرزانه‌ي انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) در روز شنبه مورخ 24 دي ماه 1384 از ساعت 9 الي 11 صبح در مدرسه‌ي عالي شهيد مطهري برگزار مي‌شَود، حضور يافته و ياد و خاطره‌ي اين عزيزان را گرامي دارند.

مركز رسيدگي به امور مساجد "


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین