کد خبر: ۳۶۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی؛

امام(ره) به‌دنبال صدور فکر انقلابی بود نه اسلحه و نیرو

امام (ره) وقتی فرمودند انقلاب را باید صادر کرد، منظور صدور پیام، فکر و اندیشه انقلابی است که امروز اتفاق افتاده است نه صدور اسلحه و نیرو.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای بسیج مردمی عراق «حشد الشعبی»، با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت و مرجعیت دینی در روشنگری و ظلم ستیزی اظهار کرد: امروز بزرگانی چون مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله، جلودار و رهبر حرکتی هستند که در مقابل صهیونیست‌ها و جریان‌های تکفیری و تروریستی ایستاده است.

به گزارش آفتاب به نقل از میزان، وی ابراز کرد: یزیدیان می‌خواستند عاشورا، روز ختم و روز پایان باشد، اما روز آغاز و تولد عاشوراییان شد و امتداد جریان عاشورا، انقلاب اسلامی را رقم زد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: جریان یزیدی زمان نیز که به مبارزه با مجاهدان فی سبیل الله در جهان اسلام نظیر شیخ زکزاکی در نیجریه، شیخ نمر در حجاز و شیخ عیسی قاسم در بحرین برخاسته است، تصور می‌کند اگر آن‌ها را از بین ببرد، دیگر پایان کار است.

وی اضافه کرد: این جریان‌ها قبل از اینکه یک حرکت نظامی و سیاسی باشد، یک انقلاب فرهنگی است و امکان توقف این انقلاب فرهنگی وجود ندارد. امام (ره) وقتی فرمودند انقلاب را باید صادر کرد، منظورشان همین بوده است؛ نه صدور اسلحه و نیرو، بلکه منظور ایشان صدور پیام، فکر و اندیشه انقلابی است که امروز اتفاق افتاده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دیدار با حضرت آیت الله العظمی سیستانی در سفر به عراق، گفت: ایشان در خصوص تلاشی که به همت مجموعه «حشد الشعبی» و نیروهای مردمی عراق صورت گرفته است، نکاتی را فرمودند و گفتند چون حرکت داعش، ماهیتش صهیونیستی و آمریکایی است، روحانیت اجازه نمی‌دهد کشور به وسیله آن‌ها اشغال شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
Naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
1
0
سایت آفتاب لطفا در انعکاس خبرها تفسیر به رای نکن که ایشان منظورش با منظور شما یکی نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین