کد خبر: ۳۷۰۶۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

نماینده قم: ریاست آیت‌الله جنتی دهان انگلیس را بتن کرد

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از بتن کردن قلب راکتور اراک مجلس خبرگان رهبری با رای خود دهن انگلیس را بتن کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری رسا نوشت: حجت الاسلام ذوالنور استاد حوزه و دانشگاه در همایش سالروز حماسه فتح خرمشهر که در مدرسه فیضیه برگزار شد با اشاره به سخنان آیت الله جوادی آملی مبنی بر دیاثت سیاسی بیان داشت: پس از بیان این بحث مشاهده شد به صورت ناجوانمردانه‌ای شخصیت ایشان را مورد حمله قرار دادند؛ برخی افراد اگر از روحانیت، مرجعیت و ارزشها سخن می گویند همان گونه که امام حسین گفته است این گونه سخنان لقلقه زبان آنها است.
 
نماینده قم در مجلس دهم شورای اسلامی اضافه کرد: برای این گونه افراد علما تا زمانی اهمیت دارند که اهداف شان محقق شود بنابر این هنگامی که مشاهده کنند علما مخالف آنها سخن می‌گویند ناجوانمردانه آنها را تخریب می کنند.
 
وی نفوذ علمی، فرهنگی و اندیشه ای را خطرناک ترین نفوذ بیان کرد و گفت: برخی گمان می کنند دلیل مشکلات ما تکیه کردن به اصول است و اگر از آنها فاصله بگیریم مشکلات برطرف خواهند شد اما این سخن یک فریب عمومی است زیرا در مواردی مانند زعفران  که پیش از انقلاب در این زمینه رقیبی وجود نداشته است و اکنون نیز در مورد زعفران هیچ گونه تحریمی وجود ندارد اما مشاهده می شود برخی کشورها  برای ما رقیب شده اند.
 
ذوالنور ادامه داد: در مقابل مشاهده می شود در  زمینه مسائل موشکی که دشمن در تحریم آن هیچ گونه کوتاهی نکرده است پیشرفت های فراوانی ایجاد شده است تا جایی که رؤسای جمهور آمریکا فقط شعار می دهند گزینه نظامی روی میز است و تاکنون کاری انجام نداده اند.
 
وی با طرح سؤالی مبنی بر دلیل پیشرفت در حوزه موشکی گفت: به دلیل این که این حوزه از دسترس دولت دور مانده در آن پیشرفت ایجاد شده است و اکنون که پای دولت در بحث هسته ای باز شده با انجام دادن مذاکره کاری کرده اند که دانشمند هسته ای برای کار باید مانند یک کارگر در میدان منتظر کار باشد.متصل بودن به ولی فقیه و داشتن روحیه جهادی و بسیجی رمز موفقیت در این حوزه بوده است حال سؤال این است ایا در این حوزه از اصول خود عقب نشینی کرده اید که پیشرفت ایجاد شده است بنابر این استدلال شما اشتباه است و اگر در جایی نیز پس رفت وجود داشته به دلیل عقب نشینی از اصول بوده است.
 
وی با اشاره به رای دادن خبرگان به آیت الله جنتی مبنی بر ریاست مجلس خبرگان بیان داشت: پس از بتن کردن قلب راکتور اراک، مجلس خبرگان رهبری با رای خود دهن انگلیس را بتن کرد؛ ما برای همه اعضای خبرگان و سه بزرگوار کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری احترام قائل هستیم اما این رای دارای یک معنای خاص است.اعضای مجلس خبرگان رهبری نمایندگان این مردم هستند و با رای دادن آنها به آیت الله جنتی یعنی این که آنها با مشت مردم تو دهن انگلیس زده اند البته خوب است که افراد داخلی نیز این پیام را دریافت کنند و مسیر کج را ادامه ندهند و بدانند افکار عمومی جامعه چه مسیری را دنبال می کند و به تعدادی از افراد رفاه زده دل خوش نکنند.
 
وی خاطرنشان کرد: گردی از دنیا بر چهره آیت الله جنتی ننشسته است و مردانه خاکریز دفاع از اسلام شده  و حتی در انتخابات گذشته خبرگان برخی قصد داشتند با نفوذ افرادی او را از میدان خارج کنند تا از اصول انقلاب کوتاه بیاید اما ایستادگی کرد؛ افرادی مانند آیت الله جنتی انقلاب را برای خودشان نمی خواهند بلکه خودشان را برای انقلاب می خواهند.برخی افراد بیت المال را مال البیت می دانند و در هر کجا احاطه آنها کم شود بر می آشوبند. اگر رهبر معظم انقلاب بر حوزه انقلابی تأکید دارند این حوزه باید معارف را به گونه ای ترویج کند که مسؤولین خودشان را برای انقلاب بخواهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امامی
|
Canada
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
1
0
چقدر مودب !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
1
1
برخی نمایندگان تصور میکنند که مردم رای میدهند ومیروند
اما غافل از این هستند که مردم رفتار وکردادر نمایندگان را دقیق رصد میکنند ودر صورت عدم تایید در انتخابات بعدی انان را رد صلاحیت میکنند
مردم نماینده قلدر ولات ماب و بد دهن و فحاش نمیخواهند
مردم نماینده ای که در شان مردم محترم ایران باشد میخواهند
نماینده اصیل وصادق وبدور از نفاق وریا ورفتار عوامفریبانه
نماینده ای عاقل وحکیم وکار بلد وبخصوص عادل واخلاق مدار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین