کد خبر: ۳۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

رقیب «تخت گاز» در قاره سیاه / کلارکسون تور بزرگ را از آفریقا آغاز می‌کند

جرمی کلارکسون و تیم پیشین برنامه «تخت گاز» برای ساخت برنامه جدیدشان به آفریقای جنوبی سفر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 «تور بزرگ» برنامه جدید جرمی کلارکسون مجری پیشین برنامه «تخت گاز» است. او این برنامه را برای کمپانی آمازون می‌سازد. کلارکسون و تیم سازنده برنامه نخستین قسمت داخل استودیوی این برنامه را جولای در ژوهانسبورگ فیلمبرداری می‌کنند.

این برنامه از پائیز امسال در سرویس آمازون پرایم در دسترس قرار می‌گیرد. هر قسمت از این برنامه در یک کشور فیلمبرداری می‌شود.

جی مارین معاون بخش ویدئوی اروپای آمازون در این باره گفت: «با توجه به محبوبیت جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند در آفریقای جنوبی، این کشور بهترین مکان برای شروع است.»

مجریان «تور بزرگ» پیش از این عکس‌هایی از فیلمبرداری بخش‌هایی از این برنامه در پرتغال، آلمان، باربادوس و آفریقای شمالی را منتشر کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین،سال گذشته جرمی کلارکسون پس از ضرب و شتم یکی از تهیه‌کنندگان «تخت گاز» از کار تعلیق و سپس از این برنامه کنار گذاشته شد. ریچارد هاموند و جیمز می نیز اندکی پس از این قضیه از برنامه «تخت گاز» کناره گرفتند و به کلارکسون پیوستند. سه مجری محبوب پیشین برنامه «تخت گاز» پس از خروج از این برنامه نخستین بار در برنامه «تور بزرگ» برای آمازون پرایم ظاهر می‌شوند.

پس از آن بود که بی‌بی‌سی مت‌ لبلانک بازیگر محبوب سریال «فرندز» و کریس اوانز را جایگزین سه مجری پیشین «تخت گاز» کرد. فصل تازه برنامه «تخت گاز» با اجرای کریس اوانز و مت لبلانک یکشنبه هفته پیش پخش شد. قسمت اول این برنامه بیش از 4 میلیون بیننده داشت.

منبع: بی‌بی‌سی / 2 ژوئن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین