کد خبر: ۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۵

اكبر ميثاقيان: استقلال را متوقف مي كنيم

آفتاب‌‌نیوز : دو تيم از يكديگر شناخت كاملي دارند و ابومسلم همواره نشان داده كه در مقابل استقلال بازي محكم و متفاوتي را انجام مي دهد و استقلالي ها هم از اين موضوع كاملا آگاه هستند و همواره در مقابل ما به زحمت و خيلي سخت بازي مي كنند.
وي در خصوص بازي فصل قبل دو تيم در ثامن گفت: مطمئن باشيد كه ديگر اشتباهات دقايق پاياني بازيكنان در فصل قبل اتفاق نخواهد افتاد و تمهيدات خاصي را براي اين بازي و به ويژه خط حمله خطرناك استقلال در نظر گرفته ام.
بنابراين مطمئن باشيد كه همچون بازي رفت در تهران كه استقلال را متوقف كرده ايم اين بار در خانه علاوه بر توقف استقلال به دنبال سه امتياز خانگي اين بازي نيز هستيم.
سرمربي ابومسلم درخصوص آخرين وضعيت تيم گفت: خوشبختانه بازيكن محروم نداريم و تا اين لحظه نيز هيچ كدام از بازيكنان با مصدوميت مواجه نشده اند و با تركيب كامل در روز پنجشنبه مقابل استقلال قرار خواهيم گرفت و اين امر باعث مي شود كه عملكرد بهتري داشته باشيم ، در حال حاضر با وجود بارش برف در مشهد و سردي هوا تمرينات خوبي را انجام مي دهيم و بازيكنان از آمادگي مطلوبي برخوردارند.
وي در پايان افزود: با آمادگي كه بچه ها دارند مطمئن باشيد استقلال روز سختي را در ثامن خواهد داشت ،اميدوارم شرايط جوي و چمن ورزشگاه ثامن براي بازي روز پنجشنبه مساعد باشد .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین