کد خبر: ۳۷۳۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

نرخ پیشنهادی رهن کامل در خردادماه+جدول

طی سه هفته سپری شده از خردادماه 3 هزار و 526 قرارداد اجاره آپارتمان مسکونی منعقد و ثبت شده است که از این تعداد سهم آپارتمان‌های رهن کامل یا با اجاره بهای حداکثر 50 هزار تومان، 967 مورد معادل 27 درصد بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:  به این ترتیب سهم اندک آپارتمان‌های رهن کامل در فصل کنونی اجاره بها حتی در شرایط فعلی که نقل‌و‌انتقالات هنوز به حد کافی رونق نگرفته، کاملا مشهود است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، هرچند شمار فایل‌های رهن کامل در روزهای اخیر به شکل محسوسی کمتر از فایل‌های رهن و اجاره است، اما بررسی موتورهای معتبر جست و جوی املاک نشان می‌دهد در میان موجران متقاضی رهن کامل وجود دارد. البته فایل‌های رهن کامل به دو گروه تقسیم می‌شود. گروه نخست که اغلب تعداد کمتری را شامل می‌شود،‌ مربوط به فایل‌هایی است که صرفا برای رهن ارائه شده و موجر به هر دلیل تمایل دارد مبلغ ودیعه بیشتری را دریافت کند.

در گروه دوم فایل‌های رهن کامل عبارت «قابل تبدیل» قید شده و به این ترتیب دامنه متقاضیانی که امکان اجاره آپارتمان‌هایی با این شرایط را پیدا می‌کنند،‌ افزایش می‌یابند. از سوی دیگر سن بسیاری از واحدهای مسکونی ارائه شده برای رهن کامل، بیش از 5 سال بوده و اغلب در بازه «میان سال» و «کهنه ساز» قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد موجرانی که آپارتمان نوساز عرضه می‌کنند، ترجیح می‌دهند از این امتیاز برای دریافت اجاره بهای بیشتر و ودیعه کمتر استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
در مراجعه بادیگر شرایط اضافه ، مجبوری قیمت بالاترشرایط جانبی کمتر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین