کد خبر: ۳۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

کشف بیش از یک تن تریاک و حشیش در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر در 24 ساعت گذشته یک تن و 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در محورهای مواصلاتی استان کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش معاونت اجتماعی پلیس هرمزگان سردار عزیزالله ملکی روز شنبه اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده 740 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز حشیش است که در همین رابطه 6نفر دستگیر شده اند.

وی در تشریح عملیات کشف این مواد مخدر، گفت: ماموران انتظامی بندرعباس با توقیف چهار دستگاه خودرو، 400کیلوگرم حشیش و 382 کیلو گرم تریاک کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان میناب نیز با توقیف یک دستگاه پژو 405 در بازرسی از آن 244 کیلو تریاک کشف و دو متهم دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بستک نیز حین کنترل محورهای مواصلاتی در بازرسی از یک دستگاه پژو405 ، 114 کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی ، از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سال گذشته بیش از 75 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی هرمزگان کشف شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین