کد خبر: ۳۷۴۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

کاشفی: قطعا روحانی در انتخابات سال 96 رقیب جدی نخواهد داشت/خوب است احمدی‌نژاد به صحنه بیاید

یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه روحانی در انتخابات 96 رقیب جدی ندارد گفت: خوب است که احمدی‌نژاد به صحنه رقابت بیاید تا مشخص شود مردم به چه سطحی از رشد وآگاهی سیاسی رسیده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : حسین کاشفی با بیان اینکه یک عده که مخالف برنامه‌ها و سیاست‌های دولت یازدهم هستند از یک دوره‌ای بودن دولت می‌گویند اظهار کرد:‌اگر برنامه‌های دولت به خوبی اجرا شود منافع این عده که از تحریم‌ها سود می بردند به خطر می‌افتد بر همین دلیل آنها با دولت مخالفت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با این وجود مردم در انتخابات هفتم اسفند پای صندوق‌های رای آمدند و به حامیان دولت رای دادند. از سویی مجلس هم تازه کار خود را آغاز کرده و به دنبال همکاری با دولت برای حل مشکلات کشور است. در این بین عده‌ای از ناکارایی دولت سخن می‌گویند در حالی که مردم آگاهند و می‌دانند چه کسانی این مشکلات را به وجود آورده‌اند.

کاشفی همچنین با بیان این که اکنون باید فرصت دهیم تا برجام به درستی اجرا و سرمایه داخلی و خارجی جذب شود تصریح کرد:‌برای ایجاد رونق اقتصادی به آرامش نیاز داریم زیرا سرمایه جایی می‌رود که امنیت و آرامش وجود داشته باشد، اما عده‌ای به جای توجه به منافع ملی ، بحث یک دوره‌ای بودن دولت را مطرح می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که رقیب روحانی در انتخابات 96 چه کسی خواهد بود گفت: قطعا روحانی رقیب جدی ندارد، زیرا روحانی برخورد صادقانه‌ای با مردم داشته و جایی هم که نتوانسته به اهداف خود برسد، دلایل آن را برای مردم شرح داده است. مردم هم صداقت و تلاش دولت را دیده‌اند و می‌دانند باید به دولت فرصت دهند تا همانند حل مساله هسته‌ای، دولت سایر وعده‌های خود را ملی کند.

این فعال سیاسی درباره‌ی احتمال حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 افزود: مردم می‌دانند بیشتر مشکلات امروز در زمان دولت احمدی نژاد به وجود آمد، واردات بی رویه، به هم ریختگی کشور، کاهش ارزش پول ملی، مشکلات اقتصادی و کاهش عزت ملی در دوره احمدی نژاد رخ داد و مردم اکنون دیگر فریب شکارهای عوام فریبانه را نمی‌خوردند. خوب است که احمدی نژاد بیاید تا ثابت شود مردم به چه سطحی از رشد و آگاهی سیاسی رسیده‌اند، احمدی نژاد نمی‌تواند رقیب روحانی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
واجد شرایط ترین فرد اقای شجونی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین