کد خبر: ۳۷۴۴۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

بازیگر مختارنامه: کاش سیگارفروش بودم

آفتاب‌‌نیوز : 24آنلاین نوشت:محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حدود یک ماه پیش یک قرارداد سینمایی بستم اما هنوز هیچ خبری مبنی بر پرداخت دستمزد و یا رفتن جلوی دوربین نیست به همین دلیل درحال حاضر خودم نمی دانم که چه کاره هستم.

وی افزود: این روزها بسیاری از دوستانم بیکار هستند به طوری که همه آنها از بیکاری شکایت دارند شب گذشته هم دریک افطاری بسیاری از آنها را دیدم گله می کردند.

فیلی ادامه داد: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر همین موضوع از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.

بازیگر"مختارنامه" افزود: من هم ازاینکه بازیگر شدم پشیمانم اگر من یک دکه سیگار فروشی داشتم حالا یک سوپر مارکت دودهنه برای خود داشتم.

وی خاطر نشان کرد: من با عشق و علاقه وارد این حرفه شدم اما متاسفانه حالا اوضاع مناسبی در سینما و تلویزیون حاکم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
فقط در سینما!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
اين افراد سرمايه هاي مملكت ما هستند و سرمايه انساني ارزشمند ترين دارايي يك كشور است.مسئولين مي توانند با بكار گيري اين اساتيد فيلمها و سريالهاي بسياري بسازند كه بتواند در فرهنگ مردم آثار مثبت بگذارد اما متأسفانه اين اتفاق نمي افتد و بايد حتما اين بازيگران ارزشمند دار فاني را وداع بگويند و از كار التاده بشوند تا مسئولين تازه دو زاري كجشان بيفتد كه بايد تازه كلي هزينه كنند تا چنين بازيگراني را از نو تربيت كنند و تازه از سر نو به ساخت فيلما و سريالهاي با كيفيت براي ارتقاء سطح فرهنگ مردم بيفتند كه احتمالا تا آنموقع ديگر كسي اصلا صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را تماشا نخواهد كرد و غربيها با فيلمها و سريالهاي ضد فرهنگيشان ، فرهنگ تو خاليشان وا به خورد فكر ملت ما داده اند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین