کد خبر: ۳۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

احمدی: ویسی چطور جرات می کند دروغ بگوید؟/ اگر تو یک قهرمانی آوردی، من ۵ بار قهرمان شدم

رحمان احمدی دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قصد جدایی از سپاهان را ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند.
آفتاب‌‌نیوز : احمدي با اشاره به مصاحبه روز گذشته ويسي كه گفته بود چند بازيكن سپاهان به‌دليل قراردادهاي بالايشان در ليست مازاد قرار گرفتند، گفت: حدود سه هفته پيش بود كه از ويسي خواستم تكليف مرا مشخص كند. او يك روز از من فرصت خواست، ولي همان يك روز تبديل به سه هفته شد و درنهايت باشگاه دو روز پيش ليست مازاد را اعلام كرد. من از اينكه قرار است از سپاهان جدا شوم، هيچ مشكلي ندارم، ولي مهم‌ترين موضوعي كه ناراحتم مي‌كند حرف‌هاي دروغ عبدالله ويسي است و نمي‌دانم چرا او با آبروي اين بازيكنان مي‌خواهد بازي كند.

به گزارش سایت فوتبال ایران، او ادامه داد: تا به امروز هيچ‌يك از مسئولان سپاهان درمورد مسائل مالي و كم كردن مبالغ قرارداد با ما صحبتي انجام نداده است. بهتر است عبدالله ويسي شجاع باشد و حقيقت را به مردم بگويد. او گفته است كه حتي اگر قرارداد اين بازيكنان نصف هم مي‌شد، باز هم امكان ماندن آنها وجود نداشت. من نمي‌دانم ايشان چگونه اين دروغ‌ها را مي‌گويد. به‌عنوان مثال اگر قرارداد ما ۸۰۰ ميليون تومان باشد، آيا باشگاه سپاهان نمي‌توانست با ۴۰۰ميليون تومان بازيكني را نگه‌دارد؟ آيا اين خريدهايي كه آقاي ويسي براي سپاهان انجام داده است همگي ارزان‌تر از ۴۰۰ميليون تومان هستند.

احمدي با انتقاد شديد از ويسي گفت: آقاي ويسي چرا اينقدر دروغ مي‌گوييد و چرا مي‌خواهيد وجهه مرا خراب كنيد. وجدان چيز بدي نيست و بهتر است واقعيت را بگوييد. من يك فصل ديگر با سپاهان قرارداد رسمي دارم و هنوز طلب سال گذشته‌ام را دريافت نكرده‌ام. من پول قرارداد فصل آينده را هم مي‌خواهم و به هيچ عنوان حاضر به جدايي از سپاهان نيستم. من مي‌خواهم در سپاهان بمانم و به هيچ عنوان قصد جدايي ندارم. شما خيال مي‌كنيد خيلي راحت مي‌توانيد درمورد من صحبت كنيد و فكر مي‌كنيد من هم ساكت مي‌مانم؟شما چطور جرات مي كنيد در مورد من دروغ بگوييد؟

او خاطرنشان كرد: شايد آقايا فكر مي‌كنند ما كارخانه چاپ اسكناس داريم و هيچ مشكلي از لحاظ مسائل مالي نداريم. من نمي‌توانم به خانواده‌ام هوا بدهم كه بخورند و بهتر است كه باشگاه سپاهان به قرارداد خودش پايبند باشد. من به هيچ وجه قراردادم را فسخ نمي‌كنم.
احمدي در پايان گفت: تا به حال به هيچ‌كدام از مربيانم زنگ نزده بودم، ولي به ويسي زنگ زدم تا وضعيتم مشخص شود. اتفاقا خيلي خوب شد كه با او تماس گرفتم. آقاي ويسي، شما واقعا مي‌خواهيد چه كسي را سياه كنيد و چرا به شعور افراد توهين مي‌كنيد. واقعا آوردن يك قهرماني اينقدر شما را عوض مي‌كند. اگر شما يك قهرماني آورديد من پنج قهرماني آوردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین