کد خبر: ۳۷۵۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

رویانیان: پرونده‌ام را افرادی به دادگاه داده‌اند که خودشان هم بازیکن میلیاردی می‌خرند

محمد رویانیان گفت: اگر خریدن بازیکن میلیاردی جرم است، چرا خود آقایان در حال خرید بازیکن میلیاردی هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس که به دادسرای کارکنان دولت احضار شده درباره این موضوع می گوید: «اخیرا بازپرس شعبه کارکنان دولت در تماسی از من خواست برای ادای توضیحات درباره خریدهای گران قیمت میلیاردی به باید بروم و از خودم دفاع کنم. آقای فتح الله زاده هم دقیقا به همین دلیل احضار شدند و فکر کنم یک جلسه توضیحاتی هم دادند. اتهام مان هم این است که چرا بازیکن گرانقیمت بیشتر از یک میلیارد تومان برای این دو تیم خریدیم. حالا اگر واقعا خریدن بازیکن میلیاردی جرم است، چرا این آقایانی که پرونده ما را به دادگاه کارکنان دولت داده اند، خودشان دارند بازیکن 2 و 2.5 میلیاردی می خرند؟ اگر این خریدها جرم است ، چرا خودشان چنین خریدهایی کرده‌اند.»

او ادامه داد: «چند شب پیش با یکی از دوستان نزدیک به مدیریت پرسپولیس بودیم ، از او پرسیدم مگر به فلان ملی پوش بیشتر از 1.2 میلیارد ما را داده اند؟ خنده خاصی کرد. گفت برو بالا!»

به گزارش خبرآنلاین؛رویانیان گفت: «آقایان که دوره ما همه کار کردید تا مانع از کارمان شوید. قیمت دلار که نسبت به دو سال قبل کمتر هم شده است. اگر ما جنایت و گناه کرده بودیم که بازیکن میلیاردی خریدیم، پس چرا خودتان دارید بازیکن 2 میلیاردی و 3 میلیاردی می خرید؟ چرا پس پرونده های خودتان را به دادسرا نمی فرستید؟ بازیکن گران خریدن برای خودتان ایرادی ندارد و فقط برای ما که داشتیم خودمان درآمدزایی می کردیم ، جرم است؟ فقط زورتان به من و فتح الله زاده می رسید؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین