کد خبر: ۳۷۶۴۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
نمایندگان اصلاح‌طلب انتخابات هیات رییسه را فراموش کنند

هشدار به نمایندگان اصلاح‌طلب؛ وعده‌هایی که دادید را فراموش نکنید

نماینده ادوار مجلش ششم به نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس توصیه کرد: نمایندگان باید از حالا انتخابات هیات رییسه را فراموش کنند و صرفا به این مساله توجه کنند که باید به استناد آرا و اعتمادی که از مردم در هفتم اسفند گرفتند‌، نقش‌آفرین چه در عرصه کمیسیونی و چه در عرصه صحن علنی مجلس ظاهر شوند. به هرحال نمایندگان در ایام انتخابات شعارها و وعده‌هایی به مردم داده‌اند که اگر بناست مردم در انتخابات بعدی نیز به اصلاح‌طلبان اعتماد کنند می‌بایست این وعده‌ها مورد توجه قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» با اشاره به انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس و ناکامی اصلاح‌طلبان در برخی کمیسیون‌ها از جمله آموزش و فرهنگی‌، گفت: انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌ها سالانه است. لذا این پایان کار نبوده و به معنای آن نیست که دیگر کاری از دست نمایندگان لیست امید چه اصولگرایان اعتدالی و چه اصلاح‌طلبان بر‌نمی‌آید.
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، این نماینده ادوار مجلش ششم خطاب به اصلاح‌طلبان مجلس دهم‌، گفت: صرفا حضور در هیات ریییسه کمیسیون‌‌ها به معنای درخشندگی و موفقیت نمایندگان در مجلس نیست. کما اینکه کم نبودند نمایندگانی که نه در هیات رییسه صحن و نه در هیات رییسه کمیسیون‌ها حضور نداشتند ولی با اشراف دقیق به موضوعات صحن و کمیسیون و همچنین پیگیری دقیق در موضوعات مختلف مجلس از جمله استیضاح‌ها، طرح‌ها و لوایح در بین نمایندگان مجلس خوش درخشیدند.
 
او ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از نمایندگان لیست امید به ویژه نمایندگان تهران از تجربه و سابقه کمتری در خصوص نمایندگی محروم بودند‌، می‌طلبد که از همین حالا با مطالعه دقیق مسائل و همچنین ورود جدی به مسائل مختلف کمیسیونی و صحن و از همه مهمتر پیگیری موضوعات کلان ملی و منطقه‌ای و حوزه انتخابیه هم‌سطح مجلس را در موضوعات تخصصی ارتقا دهند و نیز خودشان را بین سایر نمایندگان مجلس مطرح کنند.
 
شیرزاد با بیان اینکه بحث ورود به هیات رییسه کمیسیون‌ها متفاوت از بحث ایفای نقش نمایندگان در تصمیمات کمیسیونی است، اعلام کرد: نمایندگان باید از حالا انتخابات هیات رییسه را فراموش کنند و صرفا به این مساله توجه کنند که باید به استناد آرا و اعتمادی که از مردم در هفتم اسفند گرفتند‌، نقش‌آفرین چه در عرصه کمیسیونی و چه در عرصه صحن علنی مجلس ظاهر شوند. به هرحال نمایندگان در ایام انتخابات شعارها و  وعده‌هایی به مردم داده‌اند که اگر بناست مردم در انتخابات بعدی نیز به اصلاح‌طلبان اعتماد کنند می‌بایست این وعده‌ها مورد توجه قرار بگیرد.
 
او در پایان اضافه کرد: البته هنوز نمایندگان به لابی‌گری و فضای عمومی مجلس آشنا نشده‌اند و چه‌بسا در برخی از تصمیمات نظیر انتخابات هیات رییسه از لابی اصولگرایان شکست خورند لذا نیاز است که نمایندگان در گذر زمان با آشنایی به فضای مجلس‌، فعالیت جدیدی را از سر بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
3
3
جالبه واقعا!!!
الکی چرا برای این عزیزان حجمه ایجاد می کنید!؟
اگر نمایندگان اصولگرا و حامیان پشت پردشون کارشکنی نکنن، اصلاح طلبان خیلی خوب به وعده هاشون عمل خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
0
مطمئن باشید که نمایندگان مجلس دهم مانند مجلس ششم خود کشی نمی کنند و با طنابا آنها به درون چاه نمی روند چون عاقل شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
چرا هیچ کس به مجلس اصواگراها گیر نمیده
انصاف داشته باشید و شاخص های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دوران مجلس ششم رو مطالعه کنید ببینید چقدر پیشرفت داشتیم نسبت به قبل
Annush
|
Norway
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
بی شک و تردید ,بدون ارتباط ارگانیک ,و استمراری با جنبش مدنی ,,از جمله بدون پیگیری منویات و خواستهای کارگران, جوانان , دانشجویان زنان و دوستداران محیط زیزیست ایران از این مجلس کاری ساخت نیست .بنا بر این تنها راه موجود در این زمین ناهموار فشار از پایین چانه زنی از بالاست ..
وگرنه در افق فردا سرنوشتی بهتر از مجلس ششم محاصلی در بر نخواهد دشت ..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین