کد خبر: ۳۷۶۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

بازداشت جمعی از کارگران در خوزستان

در پی تجمع صنفی هفته گذشته جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری منطقه چهار اهواز مقابل شهرداری، تعدادی از آنها به دستور مسئولان قضایی و توسط عوامل انتظامی بازداشت شدند و چند روز را در زندان سپری کردند که با پیگیری مسئولان دولتی آزاد شدند.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار این خبر نوشت: بر اساس اطلاع کسب شده، این کارگران از ابتدای سال جاری تاکنون حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند و همین مسأله باعث برپایی تجمع اعتراضی آنان شده بود.

صفائی - مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان خوزستان - در نشست خبری با رسانه‌های استان طی سخنانی در خصوص بازداشت کارگران اعلام کرد: بازداشت کارگران غیرقانونی است و باید بابت این بازداشت از کارگران دلجویی و عذرخواهی شود.

وی همچنین گفت: کارگرانی که با حداقل حقوق و در شرایط سخت در استان خوزستان مشغول کار هستند، ما وظیفه داریم در هر نقطه‌ای از استان نسبت به هرگونه اجحافی که در حق آنها می‌شود برخورد کنیم و اجازه نخواهیم داد که اینگونه برخوردها صورت گیرد.

بازداشت این کارگران انعکاس زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های استان داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شاهرخ شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
2
چه عدالتی است یکی حقوقش میلیونی وزودتر از موعد وسنگین ترین کاری که میکنه بلندکردن یه خودکار ودر فصایی خنک ویکی هم. درگرما وسخت ترین شرایط کاری دستمزد چند ماه اش بازداشت هست که چرادستمزد چندماهه راطلب می کنی کار کن وساکت باش وقتی تاریخ را مرور می کنیم دلمان برای امام علی ع تنگ می شود ..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین