کد خبر: ۳۷۶۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

واکنش نماینده تهران به حادثه اتوبوس سربازان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن ١٩ سرباز در سانحه سقوط اتوبوس به دره، گفت که برای پیگیری چرایی این سانحه و جلوگیری از تکرار موارد مشابه تلاش خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه سعیدی در پیامی آورده است:

 «باسمه تعالی
‎انا لله و انا الیه راجعون

‎خبر سانحه رخ داده برای سربازان پادگان ٠٥ کرمان در جاده، تالمی جانکاه در قلب ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشت.

‎به احترام سربازان دلیر میهن و فقدان تاسف بارشان جامه سوگ به تن می‌کنیم و آرزوی رحمت و مغفرت برای آن عزیزان از دست رفته داریم.

‎هرچند هیچ کلامی تسلای دل بازماندگان نیست اما از درگاه خداوند متعال صبر در این مصیبت را برای خانواده های داغدار مسالت داریم.

‎به ملت شریف ایران نیز قول می‌دهم به عنوان یک خادم کوچک در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای پیگیری چرایی این سانحه دلخراش و جلوگیری از تکرار چنین سوانحی به کار بندم.
‎فاطمه سعیدی

‎نماینده مردم شریف تهران»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
على
|
Qatar
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
بطور روزانه صدها تصادف رانندگى در اين مملكت اتفاق مى افتد كه همه ان ارتباط دارد با فرهنگ جامعه در نحوه احترام به قوانين ومقررات و همچنين نوع اموزش كلان در سطح جامعه كه متاسفانه در اين زمينه شاهد كوتاهى إز مسولين ذيربط هستيم ، ضمن ارزوى صبر براى بازماندگان اين حادثه ، إز مسولين مملكت خواهان اين هستيم كه به جاى بسيارى إز برنامه هاى پوچ تلوزيونى كه أصلا مخاطبى ندارد برنامهه هايى را إز طريق اين رسانه بصورت مداوم تهيه و براى مردم احترام به قوانين را فرهنگ سازى كنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین