کد خبر: ۳۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

خانه‌های زیر 200 میلیون تومان در تهران+جدول

آخرین گزارش های بانک مرکزی نشان می دهد که قیمت مسکن در خرداد ماه نسبت به ماه گذشته اش افزایش 3.5 درصدی نسبت به ماه گذشته داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناسان معتقدند که مقصد بعدی سپرده های بانکی پس از کاهش نرخ بهره، بازار مسکن است و با هجوم تقاضا احتمال افزایش قیمت نسبی مسکن وجود دارد.

طبق گزارش های رسمی وزارت راه و شهرسازی معاملات مسکن از اردیبهشت ماه امسال روند صعودی در پیش گرفته به طوری که معاملات اردیبهشت ماه با افزایش 8.2 درصدی همراه بود و طبق گفته مسئولان مسکنی کشور، بازار مسکن از دو ماه گذشته وارد فاز پیش رونق شده است و روند رشد معاملات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

گزارش های روز گذشته بانک مرکزی نشان می دهد که بازار مسکن متاثر از ماه رمضان هرچند که کاهش 0.6 درصدی داشته اما تقاضا در مسکن در ماه های آتی افزایش می یابد. براساس این گزارش؛ در سه ماهه نخست سال 95 تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 36.9 هزار واحد مسکونی رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5.9 درصد افزایش نشان می دهد. در این مدت میانگین قیمت یک مترمربع بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 41.6 میلیون ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 2.7 درصد افزایش نشان می دهد.

از سوی دیگر با تزریق وام های 80 میلیون تومانی از اواخر تیرماه به بازار مسکن میزان معاملات مسکن افزایش می یابد که احتمال افزایش قیمت جزیی اما محسوس در این بازار وجود دارد.

به گزارش ایلنا، طبق آخرین گزارش بانک مرکزی، حدود 51.5 درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اختصاص داشت و 6.8 درصد از واحدهای مسکونی معامله شده نیز ارزشی بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون ریال داشته اند که این سهم ها در خرداد ماه پارسال به ترتیب معادل 59.5 درصد و 5.8 درصد بود.

حال در جدول زیر قیمت خانه های زیر 200 میلیون تومان آمده است:

خانه‌های زیر 200 میلیون تومان در تهران+جدول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین