کد خبر: ۳۷۷۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

ملاقات دادستان تهران با همسر یک محکوم امنیتی تکذیب شد

یک منبع آگاه در دادستانی تهران ادعای ملاقات همسر جعفر عظیم زاده، محکوم امنیتی با دادستان تهران را که در سایت های معاند منتشر شده است، تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، این منبع آگاه تاکید کرد: دادستان تهران هیچ ملاقاتی با همسر نامبرده نداشته و انتشار خبر ملاقات یاد شده با اهداف خاص انجام گرفته است. 

براساس این گزارش، این ادعا در حالی صورت می گیرد که دادیار ناظر زندان دادستانی تهران با درخواست مرخصی محکوم یادشده موافقت کرده است.

چندی پیش برخی سایت های خبری، ملاقات عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران با همسر جعفر عظیم زاده را منتشر کرده بودند که امروز پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران این خبر را تکذیب کرد.

جعفر عظیم‌زاده، ۱۰ اسفند ۹۳ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور» و «اخلال در نظم عمومی» به 6 سال زندان و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به یک سال حبس محکوم شد. 

او همچنین با استناد به ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی از عضویت در احزاب، گروه‌ها و دسته های سیاسی و فعالیت مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات به مدت 2 سال محروم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین