کد خبر: ۳۷۸۲۵۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
لجبازان دست‌بردار نیستند و می‌خواهند دولت را ساقط کنند

نواصولگرایان سایه روحانی را با تیر می‌زنند/در دولت‌قبل، اختلاس‌های 10 هزارمیلیاردی صورت می‌گرفت/ دادگاه احمدی‌نژاد را فراخواند ولی‌نرفت

نتیجه انتخابات 7اسفند 94 نشان داد که مردم طرفدار دولت هستند و تفکر اعتدال را می‌خواهند. مردم ما از افراط و تفریط متنفر و بیزار هستند و می‌خواهند روابطشان با دنیا خوب شود. رایی که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تهران دادند، نشان می‌دهد آنها دنبال چه تفکری هستند اما لجبازان افراطی دست‌بردار نیستند و دائما می‌خواهند دولت را ساقط کنند یا تحت فشار قرار دهند./افراطیون به دروغ شعار دین سر می‌دهند اما ماکیاولیسیم را دنبال می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگویی راجع به فشارهای اخیر به دولت گفت: «ارزیابی همه ملت ما از فشارهایی که اخیرا به دولت آقای روحانی وارد می‌شود، روشن است. همه بر این باور هستند که این فشارها به خاطر این است که انتخابات سال 96 نزدیک است و افراطیون قصد دارند رییس‌جمهور را در نظر مردم ساقط کنند تا بتوانند در انتخابات مجددا جناح و تفکر خود را سر کار بیاورند. این مسئله روشنی است که همه می‌فهمند و ملت نسبت به آن هوشیار هستند.

او افزود: نتیجه انتخابات 7اسفند 94 نشان داد که مردم طرفدار دولت هستند و تفکر اعتدال را می‌خواهند. مردم ما از افراط و تفریط متنفر و بیزار هستند و می‌خواهند روابطشان با دنیا خوب شود. رایی که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تهران دادند، نشان می‌دهد آنها دنبال چه تفکری هستند اما لجبازان افراطی دست‌بردار نیستند و دائما می‌خواهند دولت را ساقط کنند یا تحت فشار قرار دهند.

غرویان با اشاره به جنجال‌های اخیر بر سر فیش‌های حقوقی گفت: این فیش‌ها با این قیمت‌ها در برابر اختلاس‌های دولت قبل چیزی نیست. در دولت قبل، اختلاس‌های سه هزار،  دو هزار و 10 هزار میلیارد و ... صورت می‌گرفت. دادگاه رئیس دولت سابق را فرا خواند ولی‌نرفت. اینها همه باید بررسی شود.

او تصریح کرد: دولت اگر شفاف با مردم صحبت کند و متخلفین را کنار بزند، این هیاهوها که غرض‌های نفسانی در پی آن است و غرض‌های شیطانی دارد، نتیجه نخواهد داشت. متاسفانه این افراد افراطی به دروغ شعار اصولگرایی و دین سر می‌دهند اما ماکیاولیسیم را دنبال می‌کنند و معتقدند هدف وسیله را توجیه می‌کند. این افراد به هیچ صراطی مستقیم نیستند و دست به هر عمل خلاف شرعی هم ممکن است بزنند که تا به امروز هم زدند.

استاد حوزه در مورد احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: به هیچ وجه احتمال روی کار آمدن مجدد این تفکر را معقول نمی‌دانم و پیروزی آن را بعید می‌دانم مگر این که از راه‌های حقه‌بازی دوباره مردم را فریب دهند.

غرویان با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد دعوت اصولگرایان از احمدی‌نژاد گفت: اصولگرایان عاقل یا همان سنتی به دنبال این تفکر نخواهند رفت. اصولگرایانی که عاقل باشند، نباید فریب این حقه‌ها را بخورند و دوباره از سوراخی که چندین بار گزیده شدند، گزیده شوند.

او در پاسخ به این پرسش که این احتمال وجود دارد که اصولگرایان از روحانی حمایت کنند، گفت: اصولگرایان سنتی از ایشان حمایت می‌کنند ولی نواصولگرایان سایه روحانی را با تیر می‌زنند، چه برسد به این که بخواهند حمایت کنند. روحانی دم خیلی از این افراد را چید و همین افراد از این موضوع حسابی شاکی هستند و می‌خواهند به هر شکلی که شده انتقام بگیرند.

منبع: انتخاب


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
25
3
اولا اگه 7 اسفند اصلاح طلبان پیروز شدند پس چرا عارف 103 رای اورد دوما روحانی زمین گیر است نیاز به نواصولگرایان ندارد سوما مردم احمدی نژاد و می خواهند به نظر شما هرچه بد هم باشد مردم احمدی نژاد و دوست دارن
پاسخ ها
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
مردم خدمتگزار واقعی می خواهند، نه کسی که مدعی نوکری مردم باشد و بر مردم سروری کرده و چه بلاهایی سر ایران اورد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
1
شایدابلاغیه به دستش نرسیده شایدهم دستش پربوده نمیتونسته بگیره رراییتی چی دستش بوده که دستشو پرکرده همش شددست که دستش دردنکنه دست منم دردنکنه دست همشون دردنکنه من همش دستم خالیه ومنتظردریافت ابلاغیم خوبزمیبردن مسدنارمک ابلاغ میکردن راستی اگه ایشون پشت میزدادگاه قراربگیرن قاضی چطوزایشون رومیبینه مشکلاتذزیاد بسکن دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
11
دولت ساقط می کنند؟
دلواپسان بین ملت پشیزی اعتبار ندارند.
اینقدر اینها را گنده نکنید آنها را واگذار کنید به ملت فهیم تا خرداد 96 حسابشان را بگذارنذ کف دستشون

اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است اشک کباب باعث طغیان آتش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
2
اهاي ي ي ي دزد دزد بادتون مياد !!؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
نه با فیش حقوق میاد
خخخخخ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
4
یعنی هر کس را دادگاه احضار کرد میتواند سر پیچی کند و نرود ؟
Naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
7
1
سایت آفتاب این فرافکنی و فرار به جلو فایده ندارد
Naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
10
0
جناب غرویان ارتباط با دنیا خوب است ول زیر سلطه رفتن نه .ظاهرا جنابعالی عمرتان را در حوزه های علمیه بیهوده به هدر داده اید که بزرگترین فریضه در دین حفظ عزت مومن و مقابله با ظلم است و اگر آقا سید الشهدا هم مثل شما فکر میکرد چیزی از دین باقی نمیماند.
پاسخ ها
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
ناصر خان، اقا سیدالشهدا چه ربطی به تفکر شما دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
ضمن نقد نظام آموزشی گفته است اسامی پایتخت ها و رودخانه ها به چه در می خورد!!!
در جواب باید گفت حداقل به این درد می خورد که یک رئیس جمهور نگوید انگلیس جزیره کوچکی است در شرق آفریقا یعنی حتما از جمله کسانی بوده که در دوران تحصیلی از جغرافیا و جغرافیای سیاسی متنفر بوده و امروز آبروی یک کشور و ملت را می برد و دیگران در ارزیابی ایشان می گویند بی سواد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین